19/10/2017

Mahathir BR1M Rasuah - LGE BR1M Akan Tetap Bayar


 

Bayangan Tun Dr Mahathir Mohamad untuk mengekalkan Pemberian Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) dan menghapuskan GST sekiranya gabungan pembangkang memenangi PRU14 akan datang disokong DAP.

Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata, perkara itu juga merupakan pendirian DAP dan menganggap GST sebagai punca kemusnahan ekonomi negara selama ini.

Menurutnya, kerajaan tidak perlu melaksanakan GST untuk memberikan BR1M kepada rakyat sebaliknya hanya perlu menjadi sebuah kerajaan yang bersih dan tidak mengamalkan rasuah.


Keris masih ingat Mahathir beria-ia kata BR1M itu rasuah. Siap tuduh mereka yang menerima sebagai penerima rasuah lagi. Tetapi pelik pula bila Guna Eng kata BR1M akan diteruskan.


Apa cerita kejap rasuah kejap tidak. Mula kata tak bagus tiba-tiba kata nak teruskan pula. Ini semua wayang. Cukai naik macam orang gila nanti. Hati-hati masa mengundi. Akhirnya tergadai segala kerana janji palsu dan berubah-ubah mereka. 

K7L : Kaki Kroni dengan Kaki Rasuah lain ke?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk