25/10/2017

Lim Kit Siang Kini Duduk Dalam Gua Pasal Anaknya?


 

Ketika kes Sekolah Tahfiz terbakar di Keramat, Lim Kit Siang dengan lantangnya meminta Menteri KPKT, Tan Sri Noh Omar supaya bertanggungjawab dan meletakkan jawatan. Dituduhnya Menteri tak buat kerja dan macam-macam lagi.

Tetapi anehnya bila tanah runtuh di Tanjung Bungah, Lim Kit Siang seperti bisu dan pekak serta buta. Cengkerik bunyi lagi kuat dari salakan Kit Siang. Kenapa perlu double standard dan nampak tidak ikhlas dalam berpolitik.

Di sini rakyat Malaysi kena lihat inilah golongan yang kini menjadi rakan baik kepada Mahathir, Mukhriz dan Wan Azizah. Apakah ini masa depan yang kita mahukan untuk anak cucu kita?

Selamatkan Malaysai daripada siapa sebenarnya? Alasan 1MDB dan kleptokrasi sebenarnya hanya buatan dan bualan yang mewujudkan persepsi negatif semata-mata. Kes yang DAP buat di Pulau Pinang lebih terang dan nyata. Masih ada masalah untuk memilih?

K7L : Undi BN untuk tolak DAP..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk