16/07/2012

Salahudin Ayub Marah Sebab #1M4U Buatkan Himpunan Hijau Tenggelam!



Semalam program bermula dengan lawatan mengejut Menteri Dalam Negeri yang memang sempoi! Beliau turun dan berjalan ke Tapak Crime Awareness sahaja pada mulanya namun dia gagahkan diri untuk melawat semua tempat.


Kemudian YAB Perdana Menteri pula datang dan melawat semua tapak sebelum makan tengah hari. Lewat petang selepas solat asar, beliau bersama Menteri Kabinet turun melawat tapak sekali lagi dan memberi ucaptama kepada hadirin.


Berapa ramai yang hadir? 50,000++ yang datang bro! Memang marahlah Naib presiden PAS sebab tiap kali dia buat himpunan hijau yang datang paling ramai pun 10,00 itupun di Kedah, tempat-tempat lain nak cecah 1000 orang pun segan-sewgan. Sekali PM buat bersama orang muda datang tudiaaa 50 ribu lebih. Ini mesej kepda pembangkang bahawa anak muda memilih Barisan Nasional yang merupakan kerajaan Malaysia kini.

Tahniah dan terima kasih juga kepada YAB PM kerana menyediakan dana sebanyak 100 juta kepada lembaga dana sukarelawan #1M4U.

K7L : Himpunan hijau dia orang minta duit daripada anak muda lagi adalah!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk