05/07/2012

MP Yang Jadikan Carutan Sebagai Zikir Merupakan Dalang Spycam Bilik MB Selangor?




Keris memang pelik dengan Dolah Sani. Sebab mamat ni dekat Kuala Langat pun tak buat kerja! Paling lawak sampai Cabang PKR Kuala Langat pun dah bubar! Kini untuk terus mendapat pangkat jawatan dalam PKR yang tengah berpecah belah maka dia terus menerus menabur fitnah tentang BN.

Lihatlah sendiri bagaimana perkataan 'Celaka Haram Jadah' menjadi zikir buat Dolah Sani. Inilah dia manusia yang suka maki-maki dalam ceramah. Bayangkan anak-anak kecil dengar. Nanti balik bercakap dengan maka ayah celaka haram jadah, nak salahkan siapa? 

Apakah ini contoh pemimpin di Kuala Langat? Dengarnya dia ini orang kuat Azmin Ali yang juga salah seorang yang mahu menjatuhkan Khalid Ibrahim di Selangor? Adakah si pencarut tegar PKR ini yang bertanggungjawab meletakkan kamera di dalam bilik MB Selangor?

Ini cerita daripada orang PKR sendiri. Namanya telah disebut sebagai dalang untuk membantu Azmin? 

K7L  Kalau berani jawablah!..

1 ulasan:

  1. Waktu faraj memetik kapas
    Buat membalut bangkai dhab
    Penceramah PKR dan juga PAS
    Masa ceramah memang x de adab.

    Maki orang sebagai ulam
    Perkataan kotor turut disulam
    Penyokong pula bersorak menyulam
    Hinggakan kebaikan turut tenggelam!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk