12/07/2012

Gempar! Karpal Singh Dah Lumpuh Macam Ariel Sharon?



Perasan atau tidak Karpal Singh sejak dua menjak ini senyap dan tak bersuara lagi dalam DAP. Kenapa ya? Keris pasti ramai yang tahu Karpal Singh memang berkerusi roda dan terbaru Keris dengar daripada seorang kenalan, dia kini menderita sakit tetraplegia. Apa benda tu?

Menurut wikipedia :

Tetraplegia, also known as quadriplegia, is paralysis caused by illness or injury to a human that results in the partial or total loss of use of all their limbs and torso; paraplegia is similar but does not affect the arms. The loss is usually sensory and motor, which means that both sensation and control are lost.
Ini bermakna dia telah lumpuh cuma mulut dan kepala dia sahaja yang boleh berfungsi. Yang paling Keris tak percaya dia sering keluar masuk Hospital Kuala Lumpur! Hentam kerajaan bukan main tapi bila sakit pandai pergi hospital kerajaan. Difahamkan lagi oleh kenalan Keris yang juga seorang pesakit spinal, Karpal memang seorang yang sangat cerewet. Kalau masuk wad dialah manusia yang paling bising sampai ganggu pesakit lain.

Hanya tahu komplen dan merungut. Ada sahaja yang tak kena. Habis semua petugas hospital akan diherdik dan dimaki. Memang dah dasar perangai bangsat nak buat macamana kan? Esok dah tak boleh bercakap baru dia tahu senyap kot. Dah sakit teruk macam itu pun tak sedar diri lagi. Inikah balasan terhadap penentangan dia secara terang-terangan terhadap Islam? Apakah nasibnya akan sama seperti Ariel Sharon kelak?


K7L : Dulu bukan main hero lagi maki Pemuda UMNO!

6 ulasan:

  1. Kalau betol berita ni, baguih laaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. lepas ni bolehlah langkah

    ReplyDelete
  3. BILA LAGI.... nak langkah BANGKAI dia ni....

    ReplyDelete
  4. bangsa mcm ni mana tau di untung...dah keadaan camni pun x sedar diri???

    ReplyDelete
  5. mati cepat pun lg bagus..mmng bangsat dia ni

    ReplyDelete
  6. Tak lama lagi mampuuuss lah tu. Blhlah Nizar lambai usung lilin

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk