14/07/2012

Gadis Playboy Peluk Islam Kerana Nik Aziz? @hairieothman @abby_abadi112




Memang tak la. Nik Aziz tu menjanjikan syurga palsu sedangkan gadis ini memeluk Islam kerana kuasa Allah. Ini Keris nak bagitahu terutama kepada artis-artis yang rasa dah macam jadi wali pulak lepas jumpa Nik Aziz. Macam ilmu agama tu boleh main pass pass pulak.

Kalau menurut gadis di atas dia ambil masa juga untuk belajar Islam dan dia tak pulak tiba-tiba salahkan kerajaan. Keris tahu ramai artis yang mahu berubah, namun apa yang kamu kena buat adalah terus berubah dan mendalami Islam. Bukan naik pentas ceramah politik dan fitnah orang lain. Itu sengal namanya! PAS bukan sekolah agama! PAS parti yang sesat!

K7L : Nak terasa?..jiwai Islam..bukan jiwai PAS..ikut kata Mctheory, Poltik bukan agama!

2 ulasan:

  1. Kalau menebang sipohon jati
    Xperlu memakai kain lepas
    Kalau nak ikut ISLAM sejati
    Xperlu kita menjadi PAS

    ReplyDelete
  2. bro..mai kita baca & pertahan umno di web sabahdaily! aku bengkek betul bila mcm2 citer para artis yg dlunya jahat, kini masuk pas & sindir umno! jom kita kempen umno/BN kat sabahdaily!! ~tun faisal yg banyak jasanya dlm pemuda pun depa dok balun!! mai kita ramai2 ke sana!

    **bersatu, bersetia, berkhidmat

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk