30/07/2012

Siapa Sebenarnya Di Sebalik Topeng 'Bane'? #TheDarkKnightRises




Buat masa ini pada tahun 2012, filem The Dark Knight Rises merupakan satu filem yang sangat hebat, menarik dan sarat dengan mesej. Melihat kembali pada babak-baka yang ada dalam filem tersebut, plot sebenarnya lebih kepada mesej bagaimana #Occupy dilakukan kepada sesebuah negara. Bagaimana suara rakyat dan kebencian dibangkitkan untuk menentang kerajaan. Membongkarkan rahsia bagaimana perjalanan #Occupy membuatkan filem tersebut tidak bosan.

Keris adalah penulis blog politik maka rasa macam tak layak pula mengulas filem. Tapi sebenarnya Keris ank kongsi bersama pembaca wajah sebenar di sebalik topeng 'Bane'.


Nama beliau adalah Edward Thomas "Tom" Hardy atau lebih dikenali sebagai Tom Hardy. Antara filem yang popular dilakonkan olehnya adalah Black Hawk Downd dan Inception. Apapun dalam filem The Dark Knight Rises, Keris bagi 10 Bintang untuk watak 'Bane'.




Di samping itu Jom Like video ini!

K7L : Dari kecik suka Batman, Iron Man dengan James Bond,,kenapa ek?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk