27/07/2012

Team Media Selangor 'Bogelkan' Rahsia YB Yunus Hairi?


Pagi tadi Keris terima panggilan daripada salah seorang penulis blog Team Media Selangor, katanya," Keris nanti baca tentang Yunus Hairi, kita dah dedahkan siapa dia yang sebenarnya!". Maka Keris baca dan nampaknya memang benar apa yang dikata.

Beberapa hujah dan persoalan yang ditimbulkan konkrit. Mari kita baca apa TMS tulis :


Berita mengenai YB Dr Ahmad Yunus Hairi, exco baru kerajaan negeri Selangor yang menggantikan Dato' Dr Hasan Ali, disaman oleh individu yang mengaku sebagai rakan-kongsi kepada perniagaan Pusat Dialisis Sijangkang yang dipunyai oleh Dr Yunus tersebut tidak berapa mendapat liputan hangat.

Namun, ianya ada disiarkan dalam satu laman portal tidak berapa lama dahulu (klik sini).

TMS tidak mahu membuat sebarang spekulasi mendahului mahkamah kerana ia akan menjadi 'subjudis' sebaliknya menantikan esok pagi (27/7/2012) sebagai tarikh penghakiman yang akan diputuskan oleh Yang Amat Arif Hakim Mahkamah Tinggi Shah Alam.


Namun suka untuk TMS menarik butiran pernyataan tuntutan plaintif yang mengaku sebagai rakan-kongsi Dr Yunus terutama pada para (5), (6), (9) dan (10) yang terang lagi jelas menyebut bahawa Dr Yunus telah membuat kertas cadangan dan seterusnya memohon kepada Majlis Amanah Rakyat (MARA) bagi pinjaman untuk perniagaan dialisisnya.

Baca pendedahan penuh di Team Media Selangor

K7L : Kantoi lagi orang PAS ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk