15/12/2014

2010 Lulus, 2014 Pertikai - DAP Dasar Pembelit!


 

Inilah perangai DAP yang sebenar. Beri sebarang kelulusan mahupun bantuan sebagai gula-gula. Mereka sebenarnya pemberi penyakit 'diabetes politik' kepada rakyat Pulau Pinang.

Selepas mereka beri gula-gula mereka kata BN yang selama ini memberi cuka. Selepas otak rakyat mereka kawal dengan kemanisan. Hari ini satu persatu gula-gula mereka tukar menjadi kapur untuk dikunyah tatkala rakyat Pulau Pinang sudh lemah akibat mabuk gula-gula.

Sahabat semua, ini baru negeri Pulau Pinang. Bayangkan kalau mereka diberi lebih lagi kuasa? Jangan perlembagaan, silap-silap semuanya mereka tukar ikut suka. Jadikan apa yang sedang berlaku di Pulau Pinang sebagai tauladan.

Jangan esok lusa bangsa kita tergadai baru orang Melayu nak bangkit. Jangan bila ditekan sehingga tidak mampu untuk bangun baru nak bangkit tatkala merangkak pun tidak dapat lagi.

Beringat sebelum kena. Hapuskan DAP. Itu sahaja.

K7L : Janganlah Melayu sokong mereka.. kelak bangsa yang merana..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk