22/12/2014

Nazri Aziz Ada Perjanjian Apa Sampai Setuju Lain Macam?



Apalah nasib generasi masa hadapan? Kalau sekarang pun menteri ambil langkah tak fikir panjang untuk negara? Cub aberitau kepada rakyat 10 sebab kelebihan permudahkan untuk pemberian visa yang tertumpu kepada warga China?

Apa Menteri tak tengok 999? Polis dok tangkap semua pelacur-pelacur yang ada, yang mana mereka mempergunakan Visa Pelancong dan Visa Pelajar untuk datang ke Malaysia. Nak cakap apa lagi?

Kalau tidak ada angin masakan pokok bisa bergoyang sheikhhhhh. Apapun Keris harap pemberian visa kepada Warga China, Indonesia, Bangladesh, Myanmmar dan mana-mana pelajar Awang Hitam ke Malaysia diberatkan.

Jangan risau, kalau orang nak melancong, dulu lagi ketat masih ramai yang datang melawat Malaysia. Mohon sangat selamatkan Malaysia dari Pencemaran Warga Asing yang menyalahgunkan Visa Pelancong/Pelajar ke Malaysia.

K7L : Terowong....

2 ulasan:

  1. Masyuuuuuuuukkkk

    ReplyDelete
  2. Mungkin jiwa raganya telah diremote control oleh cinabeng yg banyak mem'bantu'nya utk mendapatkan kesenangan didunia.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk