12/12/2014

Hospital Kerajaan Ternak Pondan Berleluasa? @KKMPutrajaya @kvssubra Perlu Pantau




Ini kenyataan. Pergilah kemana pun akan wujud puak LGBT ini. Tapi apa tindakan kita sebagai penguasa? Dekat sini Keris nak beri teguran sepatutnya mereka yang bergelar 'Ustaz atau Ustazah' di dalam Kementerian Kesihatan Malaysia perlu bertindak memerangi kewujudan puak-puak ini.


Hari ini mereka yang bekerja sebagai Juru Xray, Male Nurse, MA mahupun Atendan dan kadang-kadang Dr pun ada, semakin berani menonjolkan diri mereka sebagai 'Shemale'. Geli dan jijik. Itu kaum yang dilaknat Allah.

Maaf! Kita sudah tidak boleh lagi kata 'biarlah dia'. Esok anak kita pun terpengaruh macam mana? Sebenarnya lembut itu sifat tetapi pondan itu pengaruh barat! Kini penternakan puak-puak ini semakin berleluasa  lebih-lebih lagi didalam hospital.

Nak dijadikan cerita, baru-baru ini ada satu Hospital area Kuala Lumpur buat makan malam. Baru jugalah sebab yang pasang stage tu kawan Keris. Dia terkejut sebenarnya bila tengok ada persembahan ala-ala ratu bapok.

Yang hairannya Pengarah Hospital siap tepuk tangan bagai. Aduhai. Keris dengar dari cerita orang tapi tak salah kalau siasat dan kawal benda ini dari terus berlaku. Ke tak kisah pondan-pondan ni wujud? Keris mohon siasat sendiri. 


 


K7L : Mak tak rela u!!!!.....

4 ulasan:

  1. x da ke gambar sbg bukti

    ReplyDelete
  2. sila kemukakan bukti

    ReplyDelete
  3. kalau tak tau hujung pangkal jgn mengada-adakan cerita..jatuh fitnah..tapi betul ke dengar cerita dari kawan? atau anda sendiri antara hadirin malam itu? kadang2 kita hanya nampak salah org lain..salah sendiri buat2 tak nampak.tak salah menegur & membendung gejala ini tapi biar kena caranya..bimbang niat baik kita berbalik jadi dosa pada kita.

    ReplyDelete
  4. Propanganda Nak Havockan Blog.. Senang buat duit.. Fitnah semata mata.. Kawan setup stage 2 kwn keris? xkan xblanje air kot.. Kene Ingat.. balik pada agama.. Islam suruh kita mesti siasat dulu sebelum menuduh.. bukan perlu.. dan bukan terus tuduh.. Suruh 'kawan' stage 2 belanja makan dulu..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk