25/07/2014

Fitnah Terhadap Kerabat Selangor - Ini Bukti @NewsWndr Hanya Penipu!




Bangun pagi tadi terkejut dengan berita mengenai tuduhan terhadap pewaris Sultan Selangor. Fitnah yang melampau kerana ia menyentuh perihal agama dan institusi kesultanan Selangor itu sendiri.

Ironinya, fitnah. ini berlaku selepas dua perkara :

1. Sultan Selangor murka dengan Ahli Parlimen di Selangor yang datang daripada pihak pembangkang.

2. Pengumuman pertukaran MB Selangor yang baru walaupun yang masih memegang jawatn tidak setuju.

Apapun pihak berkuasa harus cepat bertanggungjawab seperti kes kiki. Siapa dalangnya wajib dibawa ke muka pengadilan kerana ia melibatkan anak kepada Ketua Agama Islam di Selangor.



Berkenaan dengan World News Daily Report yang keluarkan kenyataan fitnah mengatakan Tengku Amir telah menganut agama Katolik sebenarnya bukan satu portal yang boleh dipercayai ramai.


Ini bukti yang mana semua yang ditulis hanyalah satira dan penuh kepalsuan. Siapa yang 'contact' dengan pihak penipu ini mesti orang yang biasa menipu dan kerap berhubung. Apapun kalau dapat pihak mana yang buat, sila ambil tindakan berat kerana ia melibatkan banyak pihak.

K7L : Kalau zaman dulu kala..ada yang dah mampus kena pancung ni..

7 ulasan:

  1. DAULAT TUANKU! Tolong SAMAN BERJUTA akhbar Yahudi ZIONIS tu - kalau di Barat pun; takkan dilepaskan FITNAH/PENIPUAN mcm. ni!

    Bah. pertama:

    Sepatutnya juga DYMM Kesultanan ISLAM/Melayu dan juga BUMIPUTERA Islam/Melayu kita MENYAMAN BERBILLION, PENGGANAS KAPIRDAJAL British-ZIONIS di Mahkamah Persekutuan kita dan Britain - dan kembalikan kesemua Tanah Melayu ini ke bawah KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Melayu kita!

    Akibat kaum PENDATANG RASIS dari MUSUH ISLAM asyik MENGHINA/MENGGERTAK ISLAM/umatnya, maka dah tiba masanya NGO-NGO Islam/Melayu membawa di Mahkamah Persekutuan mengenai PENIPUAN ke atas SEJARAH kita. Di mana, Tanah Melayu kita ini dulunya adalah kepunyaan Kesultanan ISLAM/Melayu dan rakyat BUMIPUTERAnya termasuk BUMIPUTERA Islam/Melayu sehingga Kesultanan ISLAM/Melayu kita diTIPU si PENJAJAH KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS utk. menandatangani perjanjian Persekutuan Tanah Melayu 1948 (melaksanakan juga strategi DAJAL Malayan Union dlm. bentuk lain, lihat di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/pembentukan-persekutuan-tanah-melayu-1948.html , Pembentukan Persekutuan Tanah Melayu 1948)!

    Biaq seluruh Barat pun sendiri tahu PENIPUAN ini dan sedaq tentang SEJARAH benar Tanah Melayu dan Bumiputera Islam/Melayunya yg. asyik di TINDAS oleh Penjajah/Pendatang KAPIR MUSUH ISLAM/umatnya! Sebab itu Britain mesti diSAMAN!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).


    ReplyDelete
  2. Itu namanya akhir zaman.. berbagai fitnah dilemparkan.. permainan al masih dajjal dlm sedar atau tidak.. MH370, Sabah Diserang, MH17 semwa nya ada kaitan.. itu semuanya perancangan tentera al masih dajjal.. allahualam.. perancangan Allah S.W.T juga yang bena2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAMU NI MINUM AIR KETUM KE. TOLONG JGN MEREOEK KT SINI. LU PIGI MATI DLM LONGKANG LAGI BAEK.

      Delete
    2. Anon 15.03 Lu anjing atau babi?

      Ooohh Red Babi Army rupanya. Patut la komen macam babi.

      Delete
  3. yahudi zionis ni menang laknat la..memang patut pun kalau raja amir saman

    ReplyDelete
  4. Aku juga berharap jenerasi muda dari Kerabat Raja berhati-hati supaya tidak diperangkap oleh MUSUH ISLAM dgn . menggunakan wanita jelita/lelaki tampan (yg. sanggup MENYAMAQ masuk Islam untuk berkahwin) atau melalui ‘Blackmail‘.

    Ini adalah MO biasa si Yahudi ZIONIS dan penyokongnya, yg. mulanya diamalkan oleh Yahudi ZIONIS-plg-DAJAL, Rothschild (yg. menubuhkan Israel dgn. amat BUAS) yg. berkahwin dgn.Raja-Raja/pemimpin politik-ketenteraan/usahawan penting Eropah atau ‘blackmail’mereka – termasuk MENYAMAQ masuk Kristian. Sebab itu Barat sudah dikuasai Yahudi ZIONIS!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  5. Siang siang dah tampal disclaimer tetapi kalau tuduhan membabitkan individu atau institusi apakah portal berkenaan boleh gunakan kekebalan?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk