21/07/2014

Kalau Jumpa Budak Ini Tolong Bagi Dia Didikan! #SelamatkanAkidah



Tak tahulah kalau niat dia tulis memang dia rasa macam itu ataupun dia bergurau. Kalau bergurau mari rasa tapak kaki kat muka. Tapi kalau dia memang betul-betul rasa begitu, tolong sesiapa beri dia didikan yang betul.

Islam ini indah. Kalau ikut hati memang nak bagi dia rasa 'sempurna' tapi bila fikir balik, apa salahnya kita cuba betulkan otak dia yang dah salah jalan. Tapi kalau degil juga maka bolehlah di'sempurna'kan.

K7L : Dah ramai dah yang berani..

7 ulasan:

  1. Budak bangang macam ni anak haram agaknya...mak bapak dia takde ke...? Elok tanam idup2 aje budak bengong ni......! Heeeeei! Geramnya aku..........!!!

    ReplyDelete
  2. ada tu akan salahkan kerajaan, salahkan sistem, salahkan menteri dan macam2. yang lupa nak sebut ialah salah mak bapak tak beri didikan agama sempurna. entah2 mak bapakpun agamanya kerana baka sahaja. tu pasal jadi macam tu. bagaimanapun selagi dia masih hidup, boleh disekolahkan lagi tu. cuma, jangan jemulah untuk sekolahkan budak sesat macam ni...

    ReplyDelete
  3. Ini lah neoliberalisma dan negara sekular di idamkan PR. Nampak gaya budak ini di didik macam-macam geng-geng PR. Iya lah, tengah sehat. Bila di hentak ujian sebenar nanti, macam sindirin nya, tidak boleh lagi merasa yang mewah, badan tidak boleh lagi di basahi air, busuk macam kambing, terbaring dalam kandang katil berpagar seperti sindiran nya jemaah dalam masjid - maka janji Allah itu BENAR !

    Semoga si polan bertaubat... semoga ada yang pimpin nya...

    ReplyDelete
  4. sila bunuh mereka yang menghina agama,yg murtad dan menjual agama..dan memang itu hukuman,jgn kata mereka tiada hidayah,kerana hidayah telah turun pada 1400 tahun yg lalu....ade beran??

    ReplyDelete
  5. Budak ni RBA tak?

    ReplyDelete
  6. KITA TIDAK BOLEH MENGUTUK DAN MENGUGUT DIA! MUNGKIN DIA BUKAN ISLAM ATAU PUN DIA ATHEIS! BIASALAH,BUKAN ISLAM SUKA KUTUK ISLAM,ITU LUMRAH! KITA YANG WARAS NI TAK PERLU TERIKUT DENGAN PERANAGI DIA!

    ReplyDelete
  7. gi facebook group warung atheist.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk