26/08/2013

Mari Doakan Ustaz Kazim Elias Selamat Jalani Pembedahan Dan Cepat Sembuh




Keris mendapat berita daripada page Ustaz Kazim Elias yang beliau menjalani pembedahan malam tadi. Pasal apa Keris tak tahu tapi mari kita sama-sama doakan supaya pembedahan tersebut berjaya dan beliau cepat sembuh.

K7L : Inilah orang yang dicerca ketika dia berusaha selamatkan akidah di Malaysia.. 

3 ulasan:

  1. semoga uke cepat sembuh dan sentiasa dirahmati oleh Allah insyaAllah

    ReplyDelete
  2. Sedihnya - ya Allah, sembuhkanlah Ustaz Kazim mulia kita ini dgn. segera; lindungilah dia dari MUSUH-MUSUH MU!

    Penyakit atau kematian yang memilukan dari pemimpin-pemimpin dan para cerdik-pandai dr. umat Islam/Melayu/UMNO, yang asyik jatuh sakit atau meninggal kebelakangan ini, contohnya Allahyarham-Allahyarham Dr Abdul Rahman Mokhtar, Adun Kuala Besut dan Naib Ketua UMNO Bahagian Permatang Pauh, Abdul Rahim Man secara mengejut, termasuk di usia muda, perlu disiasat dengan lebih teliti, kemungkinan sebab racun kimia, apalagi akibat kanser paru-paru dan jangkitan kuman di hati (yang boleh menyebabkan kanser hati – lihat http://kumpulanperubatanelektronikterengganu.blogspot.com/2009/09/asma-paru-paru-berair-dan-kanser-paru.html). Bukan nak mempersoalkan takdir, tapi kita mesti sentiasa berhati dgn. MUSUH-MUSUH Islam, apalagi di zaman kritikal ini.

    Dan seorang lagi bijak pandai Melayu, Professor Antropologi, Dr Mohamed Yusoff Ismail meninggal secara mengejut dalam kelas di http://www.nst.com.my/nation/general/professor-dies-in-class-1.312013. Malangnya keluarganya tidak mahu ujian forensik diadakan.

    Kita harus ingat politik global amat ganas Barat-Israel, yang mahu menjajah negara-negara Islam (dan seluruh “Dunia ketiga”) yang kaya minyak-gas, semakin melampau di dekad ini – apalagi dengan sekutu dari dalam negara, yang amat pengkhianat dan merbahaya seperti DAPigs/PKR.

    Kanser telah dibuktikan sebagai modus operandi utama penjajah Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864.

    Dan oleh kerana DAP-PKR adalah sekutu kuat penjajah Barat-Israel, maka kita harusnya menyoal mengapa pemimipin-pemimipin Bumiputera Islam/Melayu/UMNO/Nasionalis, termasuk di kawasan kritikal Kuala Besut tersebut, asyik meninggal atau jatuh sakit dengan begitu mengejut, bukan hanya dengan penyakit, terutamanya kanser, tetapi juga dengan kemalangan jalan raya. Contohnya 4 pegawai JAKIM dilanggar dgn. amat ngeri oleh lori balak di S'wak. Mahupun Cikgu Hj Sidek Awang, Mantan SU Umno Bahagian Taiping dan Mantan Pegawai Pasukan JPAM Taiping, yg juga sedg. sakit, Mufti Perlis yg. dirompak di S'wak dan Pengerusi Felda kita yg. juga baru dirompak.

    Jadi, saya cdgkan mana-mana pemimpin Islam/Melayu yg. sakit, di masukkan ke Hospital Islam, dan dirawat dgn. teliti oleh pakar-pakar perubatan Islam.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk