11/01/2016

Rafizi Maki Ketua Amanah Selangor Sebab Kes Kerusi?




Ketua AMANAH Selangor, Izham Hashim yang melahirkan rasa kecewa dengan bilangan kerusi yang diperuntukan. Mereka hanya dapat lapan kerusi berbanding 34 kerusi yang mereka mohon.

Maka rungutan mereka telah dibuat secara terbuka sehingga malu pihak PKR yang menerajui kepimpinan negeri di Selangor. Membuatkan Rafizi rasa marah dan mula mengamuk.

“Mereka perlu berlaku adil kepada kami. Kami mempunyai maruah, pemilihan kami bukan hanya keluar untuk memenuhi kuota,” - Rafizi

Haha! Umur parti baru setahun jagung dah minta sampai 34. Ini kes kali pertama dalam Malaysia, parti yang baru tubuh tapi minta 34 nak 34. Nama pun permohonan, mestilah tidak semuanya lulus.

Apapun rakyat Selangor kena tengok, Amanah ni tak ada apa-apa dah menggelinjang biawak, bila dah dapat kuasa agak-agak jadi apa?

K7L : Mengarut pembangkang ni.. BN paling bagus!..

1 ulasan:

  1. Hahahaha.....jadi anjeng dapigs jer korang oiii!!!
    Sebagai rakyat...sangat bengong dgn gelagat korang...mcm mana nak memerintah negara!!!
    Masing2 nampak tak jujur dgn diri sendiri apatah lagi dgn rakyat.....pegi mampos la dgn korang!!!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk