04/01/2016

Rafizi Dan Tony Dedahkan Guan Eng Jual Tanah 20 Ekar Pada Singapura?



Pelik! Tidak Adil! Dan Berdosa! Sepatutnya Rafizi yang heboh sangat pasal 1MDB jual 24% saham kepada syarikat luar negara terus dituduh jual Malaysia. Tetapi apa yang Guan Eng buat di Pulau Pinang bukan jual negeri namanya?

Tak tahu pula Keris kalau 49% itu lebih kecil daripada 24% yang mana pegagan saham yang dijual oleh Guan Eng adalah kepada syarikat MILIK KERAJAAN SINGAPURA. Owh! Yang itu tak apa?

Menjual 20 ekar tanah negeri pulau Pinang kepada syarikat yang berasal daripada AMERIKA tetapi menggunakan nama Jabil Circuit S'por PTE LTD itu tidak mengapa pula? Itu bukan jual tanah pada orang asing?

Inilah 'double standard' politik hipokrit yang dibuat oleh Rafizi dan Tony Pua. Niat mereka hanya untuk membuat fitnah dan tahniah, ramai yang termakan fitnah tersebut termasuk mereka yang so called 'great politician'.

K7L : Mereka memang liar..

3 ulasan:

  1. OI, mana SPRM?! Aku HERAN betullah SPRM ni! Asyik YAB PM/UMNO/1MDB kita diSIASAT! Lepas tu BISING bila diTUDUH tak buat kerja seolah SPRM ni KEBAL undang-undang pula - letakkan SPRM ni bawah SURUHANJAYA INTEGRITI Agensi Penguatkuasaan di bawah JPM - mcm. PDRM tu! SPRM juga haris diPANTAU - jgn. pula SPRM dibiaqkan bermaharajalela seolah dia PALING berkuasa di Malaysia ni! Lepas tu,seolah pekerja SPRM ni tak boleh diPECAT; media ZIONIS cthnya InsiderBANGKAI BABI akan terus menjlnkan MO-DAJAL biasa depa dgn. mencipta FITNAH kononnya kalau mana-mana pekerja ni diPECAT – depa konnnya dianiaya - kEJADAHnya PENIPUAN amat SETAN pd. RAKYAT ni?! Mcmlah pekerja-pekerja SPRM tu mengatasi undg-undg walaupun ada yg. memang melakukan kesalahan! Lihat di - http://celahgelegar.blogspot.com/2016/01/ketua-pesuruhjaya-sprm-mungkin-akan.html (tapi awas; ini GoBLOG –BANGSAT), Ketua Pesuruhjaya SPRM mungkin akan diganti, kata sumber TMI, Monday, January 4, 2016!

    Dahlah ramai pekerja JPA menyokong PEMBANGKANG-KEPARAT dlm. diam, mcm. si DALANG-DUA-MUKA! Mcm-mcm SUBSIDI diberi K'jaan tapi TAK pernah berterimakasih puak DALANG ni!

    Siasatlah adakah TENDER terbuka dan siapa yg. dpt TENDER buat laulan basikal P. Pinang dan pintu gerbang di S'ngor ni - yg. amat tak masuk akal ni; sampai BERPULUH JUTA! Apahal mcm. KEBAL undg-undg pula si ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/RASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1 ni?!

    Lihat juga kes disyali JENAYAH RASUAH dan TERORISMA oleh PENGGANAS DAPBANGKAI BABI yg. mendapat DANA dari rejim PENGGANAS ISrael! Lihat di -http://novandri.blogspot.com/2015/12/mengejutkan-kaitan-di-antara-dap-israel.html , MENGEJUTKAN ! KAITAN DI ANTARA DAP & ISRAEL !, December 29, 2015:

    ....dakwaan dibuat oleh bekas Pegawai Khas Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng iaitu Mohamed Razali Abd Rahman, yang tersebar dalam media sejak 4 tahun lalu.....3. DAP ditawarkan dana PRU-13 sebanyak AS$300 juta oleh Israel, dan Mohamed Razali juga mendakwa sebuah pangkalan tentera Israel baru akan dibina di Port Dickson sebagai balasan jika DAP berjaya menawan Putrajaya....

    Jadi SPRM dan PDRM - buat kerja BETUL-BETUL!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Takat komen kosong, payah orang nak caya.
    Tunjuklah bahan bukti sekali - contoh surat-surat jual beli, resit penerimaan bayaran, surat perjanjian dan sebagainya. Barulah ada kes.
    Takat HEARSAY.........dengar boleh, pecaya jangan.

    ReplyDelete
  3. Selepas ni tanah Selangor pula... huuu best.... Melayu "B"

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk