16/07/2014

@KhalidSamad Samakan Dirinya Dengan Nabi? #MPBiadap #PASesat




Selepas titah Sultan Selangor yang murka dengan Khalid Samad semalam di Sepang, tengah malam tadi Khalid menerusi twitternya menaikkan tweet yang berbunyi "Asalkan Kamu tak murka terhadap ku, maka aku tak kisah".

Yang seolah-olah menyamakan dirinya sekarang ini yang dimurka oleh Sultan sebagai Nabi. Sudah semakin teruk pemikiran puak PAS ni. Nak bagitahu sedikit pada rakyat Selangor yang merupakan anak Selangor.

Tahukah anda Khalid Samad bukan anak Selangor dan dia semakin biadap dengan Sulatan Selangor. Sudahlah duduk tempat orang, nak tunjuk pailang pulak. Ingat jadi MP Pas kebal dosa?

K7L : Why bother? Why Bother? Khalid dah macam Pondan Neraka dah.. 

6 ulasan:

  1. Sepatutnya negeri Selangor dan lain-lain negeri yang ada Sultan perlu mengadakan undang-undang seperti di Thailand dimana Sultan tidak boleh dihina seperti di buat oleh Khalid ini. Orang macam Khalid ini disumbatkan kedalam jel saja barulah padan mukanya.

    Masalahnya sekarang kalau orang melayu tak hormat sultan, bangsa yang lain lagilah teruk.

    ReplyDelete
  2. PEMBETULAN: (perenggan pertama)

    Aku betul syaklah si kalid-GEREJA ni si puak SODOM! Sewenangnya si PENYAMAQ ni nak MEMPERMAINkan Rasulullah SAW untuk MENGHINA/MENGGERTAK Kesultanan Islam/Melayu-MAIS yg. bertanggungjawab mempertahankan ISLAM/umatnya dari si MUSUH ISLAM - kat NEGARA ISLAM kita ini , yg. makin diJAHANAMkan MUSUH-dlm-SELIMUT-plg MERBAHAYA, si Islam/Melayu LIBERAL atau PENYAMAQ ISLAM!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. si khalid KAFIR ni adalah paling JAUH dari sifat2 Nabi.

    ReplyDelete
  4. Yang penting rakyat selangor nak kepada dia..khususnya penduduk di shah alam yg mengundi khalid...apa korang kisah...

    ReplyDelete
  5. Rakyat selangor kan bijaksana memilih wakilnya...inilah yang bijak dalam dunia dan akhirat dari pas...

    ReplyDelete
  6. itulah bodonya orang Selangor...mereka yang pilih dia jadi pemimpin mereka....jadi kepada orang Selangor....jangan marah dia tapi ikut dan sokonglah dia....kerana kamu yang pilih dia....padan muka hampa...baru ada akai.....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk