29/07/2011

Pendirian Dato Saifuddin Abdullah Tentang Bersih 2.0

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t


Keris ingin berkongsi video ini untuk memberi penerangan jelas terhadap persepsi yang bermain di fikiran semua rakyat Malaysia dan para bloggers.


Video ini adalah susulan kepada surat terbuka yang telah ditulis oleh sahabat Keris iaitu Double-Y..anda boleh baca surat tersebut dengan klik di SINI.


Video (atas) merupakan pendirian Dato Saifuddin Abdullah Timbalan Menteri Pengajian Tinggi yang sebelum ini dikatakan telah menyokong perhimpunan Bersih 2.0.

Ungkapan "SAYA TETAP UMNO yang diluahkan sendiri oleh beliau kepada kami membuatkan Keris dan sahabat-sahabat telah cukup jelas dengan daya pemikiran intelektual dan kematangan beliau dalam dunia demokrasi.

Lihat dan terjemahkan setiap kata-kata beliau dalam satu konteks yang positif.



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: bukan semua ahli politik telah matang dalam demokrasi dunia baru..saya hormat dengan pandangan beliau..terima kasih Dato Saifuddin Abdullah kerana sudi ditemuramah.




2 ulasan:

  1. Salam sahabat perjuangan Keris 7 Lok.
    Jangan mudah kita terpedaya dengan manis kata kata hanya dengan satu wawancara yang dirakam.Itupun selepas dihentam atas bawah,kiri dan kanan.

    Agenda halus mangkuk ini dah lama berjalan,bukan kerana BerShit saja.Tanyalah siapa juga blogger otai yang dah lama letak mangkuk ayun ini dalam teropong mereka,termasuk APA.

    Anwar boleh menipu 13tahun orang masih tak sadar.Apalagi saiffudin yang mula nak menipu sebab sedar PRU13 dan dekat dan tak mau tercicir.

    Lihat dari mata burung...atau dari bawah tempurung,lirik M Nasir untuk kita mentafsirnya.

    Salam perjuangan

    ReplyDelete
  2. Salam perjuangan APA..
    ye sy terima kata2 sahabat dengan hati yang terbuka..akan saya teruskan dengan pembongkaran sekiranya beliau tidak ikhlas dalam kata2 beliau..terima kasih kerana menegur..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk