20/07/2011

Remaja 13 Tahun di Keroyok Polis Kerana Berdemo BerSHIT 2.0?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t



Aman ke macam ni?


Rata-rata rakyat negara kita masih lagi bercerita mengenai demontrasi BerSHIT 2.0, dan yang paling mendukacitakan kita adalah PDRM dipersalahkan diatas segala usaha yang mereka lakukan.

Mungkin mereka tidak sedar bahawa, rata-rata anggota yang terlibat dalam OPS PADAM BERSIH 2.0 ada yang berminggu-minggu tidak dapat pulang ke rumah memandang wajah anak isteri. 

Namun segala usaha murni yang dilakukan mereka hancur begitu sahaja gara-gara mereka dilabel sebagai polis yang ganas, kejam dan zalim.

Video di ini adalah sebagai contoh untuk membuktikan bahawa Polis negara lain lebih ganas dalam menyuraikan para demontrasi haram. 



untuk lihat video tersebut sila klik SINI



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: PDRM adalah penjaga keamanan di MALAYSIA..yang hangpa pi berdemo sape suh?..mereka hanya menjalankan tugas..layanan baik pon kata buruk..melayu PR melayu picis!!!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk