16/07/2011

Salam Perjuangan dan Salam Tinta Berdarah dari Keris 7 Lok

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t

Salam perjuangan dan salam tinta berdarah dari aku untuk semua bloggers UMNO/BN. Matlamat Keris 7 Lok untuk berblog adalah untuk menangkis serangan-serangan serta fitnah-fitnah dari Penipu Rakyat dan mempertahankan parti keramat UMNO dan mendukung Artikel/Perkara 11, 152,153 dan 160..
Selama ini aku hanya ikut je otai2 bloggers dan secara tetibe dan tak aku sangka2 aku berminat dan berasa terpanggil kerana aku memegang kad pengenalan warganegara Malaysia yang sedar diri dan tidak alpa, menceburkan diri untuk berjuang bersama mereka dalam dunia maya yang aku rasa punya banyak seni dan ruang tersendiri..


Pesanan aku kepada  mana-mana blogers PR yang cuba merosakkan nama baik parti UMNO/BN atau ingin memusnahkan parti UMNO/BN..tinta berdarah Keris 7 Lok menanti..aku takkan menyebarkan dakyah fitnah..kerana aku punya agama ISLAM..aku takkan menyebarkan pembohongan yang menjadi punca perpecahan kaum..kerana aku punya bangsa MELAYU..dan aku takkan memburukkan negara aku...kerana aku punya tanahairku MALAYSIA..


Akhir sekali, salam perjuangan buat pro BN serta  slam tinta berdarah buat blogger pro PR.Matlamat menang PRU13 menjadi darah aku yang akan terus mengalir menjadi nadi perjuangan..






Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Untuk Melayu No Objection!!!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk