22/07/2011

Ekslusif : Video Polis Ditolak Sehingga Terjatuh

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t





Disini Keris telah mendapat video dari kawan Keris iaitu Double Y dan 1peluru mengenai kekasaran yang berlaku terhadap pihak polis. Melalui video ini kita tahu bahawa pihak polis akan melayan mereka yang bekerjasama dengan baik dan sebaliknya bagi yang berkasar dengan pihak polis.



Disini juga Keris nak tunjuk video permainan dan helah yang sanggup puak-puak pembangkang ini memanipulasikan cerita tentang kematian salah seorang demonstran. MasyaAllah. Adakah mereka ini terlalu dahagakan kuasa sehingga sanggup menjadikan kisah seorang muslim yang telah meninggal dunia untuk membuatkan masyarakat Malaysia tidak percaya pada kredibiliti PDRM.

Dari video-video ini kita telah dapat mendangkal kenyataan yang dibuat para pembangkang dimana polis menzalimi mereka.Telah kita kupas isu mengenai polis ini satu persatu dan akan diteruskan untuk memberitahu kepada masyarakat bahawa PDRM punya intregriti dan kredibiliti kerana PDRM telah melakukan tugas mereka dengan baik dan menjaga Malaysia menjadi aman. Itupun masih ramai yang menyalahkan polis apabila menyaman mereka sedangkan mereka yang telah melakukan kesalahan sama juga seperti kes ini dimana jika mereka tidak berkawal pada 9hb Julai yang lalu.,sudah pasti akan berlaku sesuatu yang tidak diingini.

Anda lihat dan nilai sendiri tentang perkara ini.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: para demonstran ini layak hidup di Libya dan merasai kekejaman pihak berkuasa..bukan di Malaysia..Malaysia bumi berdaulat!

2 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk