25/07/2011

Ingkar Titah DYMM Yang di Pertuan Agong..Ambiga Derhaka?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t





Dari beberapa sumber yang boleh dipercayai, sewaktu pertemuan Ampiga Ambiga pada 6 Julai 2011 yang lalu. Beliau telah diberi beberapa amanat dan pesanan darpada 
DYMM Yang di Pertuan Agong tetapi kita tak tahu apa yang telah dititahkan kepada Ambiga.


Berdasarkan maklumat yang diterima terdapat tiga persoalan yang menjadi tanda tanya pada Keris, adakah benar beliau dititahkan supaya : 

  1. Jangan berhimpun/perarakan jalanan atau sebarang demonstrasi.
  2. Jika hendak berhimpun hendaklah dilakukan di dalam stadium, dan mestilah mengikut prosedur yang ditetapkan oleh PIHAK POLIS dan tidak menggangu sebarang urusan yang menjejaskan negara dan rakyat jelata.
  3. Boleh gunakan mana-mana stadium luar daripada Kuala Lumpur terutama sekali bukan di Stadium Merdeka.

Adakah  3 perkara ini yang telah dititahkan oleh DYMM Yang di Pertuan Agong kepada Ambiga?

Bagaikan ada sesuatu yang disembunyikan dari pengetahuan rakyat Malaysia kerana beliau sehingga ke hari ini masih lagi tidak menjelaskan perkara terbabit.

Jika benarlah ketiga-tiga titah itu telah diamanatkan kepada Ambiga, maka beliau telah bertindak ingkar dengan titah Tuanku , menjadi rakyat yang derhaka serta dalam masa yang sama Ambiga juga telah menipu semua penyokong BerSHIT supaya menyokong dan meneruskan rancangan beliau!!




Jika benar Ambiga ingkar, maka beliau jelas tidak menghormati DYMM Yang di Pertuan Agong dan sekaligus tidak layak menjadi rakyat Malaysia. Malaysia ini bumi berdaulat!!!

Ambiga harus jawab setiap satu persoalan ini esok di Wacana 'Selepas 9 Julai'. Harapnya Ambiga dapat menjawab setiap pertanyaan tanpa menjadi gagap seperti Khalid Gagap. haha!





Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Ambiga!..sekalipun nak menipu rakyat, jangan lah belajar dengan Nuar Beraim atau Mat Sabul tu..sebab dia orang tu selalu kantoi..kah kah kah

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk