04/10/2011

Zahid Hamidi Atau Zahid AF Yang Dituduh Masuk PAS?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t


Yang pastinya bukan Menteri Pertahanan kita. Beliau masih lagi berjuang bersama UMNO dan Barisan Nasional. Maaf kerana lambat mengucapkan takziah kepada keluarga beliau yang telah kehilangan ibu mertuanya. Semoga roh Allahyarhamah dicucuri rahmat. Al-Fatihah.


Dan Zahid AF ini pun bukannya masuk PAS pun. Dia dijemput untuk bersama-sama Pemuda PAS dalam program ARC ( Alternatif Riding Club ) sahaja. Keris yakin dia hanya memenuhi tuntutan peminat selain mencari rezeki. 


Jangan dengarlah kata orang PAS yang dia ada 'ura-ura' nak masuk PAS macam Ustaz lawak Bob Lokman tu. Haritu Fafau n FBI kat Hot FM jumpa PM takde pulak sibuk kata mereka nak masuk UMNO. Aduhai....

Tidak mengapa Zahid, Keris faham kamu cuma bekerja bukan berpolitik.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Sejak Akil Hayy sehingga Bob Lokman..jika artis nak masuk PAS dia punya kecohhhhh..macam haram!..

1 ulasan:

  1. Kalau dia masuk PAS pun apa masalahnya? Kan ke ini negara demokrasi, terpulg la diorang nk pilih parti politik mana pun. lain la kalau dia pilih nk masuk neraka. Seriyau jugak den mendonga nyo !

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk