10/10/2011

'Salah UMNO & BN' Makanan Khalid Samad?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t


Keris pelik dengan Khalid Samad ni dan keliru dengan 'stand' beliau kerana jika bab 'menjilat DAP' serah sahaja pada dia. Keris masih ingat lagi bahawa dia antara orang pertama yang 'menyalak' kepada Hasan Ali ketika kes DUMC. Kau ni melayu ke?




Dipetik daripada MPP Online
Dah jadi semacam satu trend sekarang ni nampaknya.. Sendiri cetak.., sendiri sebar.., sendiri buat report Polis dan sendiri tuduh UMNO dan kerajaan punya kerja..

Kalau macam ni punya game politik, memang dah SAH makin bengong pemimpin-pemimpin politik pembangkang yang ada dalam negara kita sekarang ni..

Yang paling baru ialah tentang penyebaran risalah anti Hudud di Kuala Lumpur. Gua tak tahulah macam mana risalah tu sebenarnya, tapi dikhabarkan ianya menunjukkan gambar Nik Aziz sedang memancung kepala Lim Guan Eng.

Dan satu lagi risalah pulak menunjukkan Pengerusi Perhubungan KeADILan Johor, Chua Jui Meng dipotong tangan.

So.., kenapa gua kata risalah ni sebenarnya adalah hasil dari kerja tangan puak-puak Pakatan sendiri? Buktinya ialah bila Anthony Loke, Khalid Samad dan jugak Ketua Muslimat PAS Siti Zailah buat press conference di luar Parlimen pasal risalah tersebut.

Selanjutnya baca di SINI.


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Kerja Khalid ini cuma bela DAP je..Keris cadangkan beliau tukar parti jela..haha!

3 ulasan:

  1. dulu kita dengar cina berak calit pakai tisu tetapi sekarang ni diorang bleh berbangga sebab ada jugak org melayu yg sanggup nak jilat kasi bersih shit yg kuar...

    tak nak takbir ka???

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. pejuang hamas,

    bkan stakat jilat je bro, siap spray kan perfume lg...haha

    ReplyDelete
  3. khalid gereja tu spesis baru beruk dalam Planet of the Ape la.. sedar diri rasa cam manusia, berfikir macam manusia, berlagak cam manusia, jalan cam manusia..... tapi badan fizikal masih jugak beruk... jadi gunakan kumpulan beruk untuk memberontak manusia... sebijik cam khalid gereja ni..gunakan Parti ham-PAS tapi sokong dan mencacai DAPig...islam tapi sokong ugama lain... kat tempat dia... depan umah dia patut bina gereja dan kuil terbesar..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk