13/10/2011

LGE Menangis Di Johor!


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t

Rakyat Segamat telah membuat demonstrasi aman dihadapan Restoran Siang Kee Kg Abdullah Segamat semalam bagi meluahkan perasaan kurang senang dan membantah kehadiran Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng.









Dan dikatakan tercetus perbalahan di antara kumpulan pendemo dengan unit amal PAS yang 'sedia mati' untuk mempertahakan LGE. Kecewa dan sedih kerana mereka ini sanggup mati kepada orang yang hanya memperalatkan mereka?. Memang dasar parti yang melacurkan agama demi kuasa. 



Ini bukti bahawa PAS hanya 'lapik kaki' untuk orang DAP, kerja mereka membersihkan kekotoran yang DAP buat. Sampai bila PAS mahu jadi kayu? Mana pergi perjuangan menentang kafir tu? Atau Nik Aziz dan Haji Hadi dah jadi 'buta' dan 'bisu'?


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Daulat Tuanku!.. tahniah kepada rakyat johor yang membantah LGE memijak bumi Johor! 

1 ulasan:

  1. ahli pas pasti mempertahankan khalifah isle mereka sehingga sanggup mati kerananya almaklumlah khalifah isle dambaan mereka telah bersabda bahawa dia dan gerombolannya telah bersetuju untuk tidak bersetuju menegakan hukum hudud pas.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk