20/10/2011

Kontradiksi Transformasi & Reformasi!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t



Cuba kita lihat perbezaan diantara Pemimpin BN dengan Pemimpin PR. DS Najib sentiasa mencari peluang dalam meletakkan Malaysia ke arah negara maju dan berusaha menjaga keamanan negara berbanding DSAI yang sering timbul dengan skandal seks depan-belakang serta cara berpolitik konservatif dengan memburukkan institusi malah nama baik negara juga dicemuh serta membuat huru-hara didalam negara dengan tujuan menjejaskan nama baik serta ekonomi Malaysia.



Kita dapat lihat satu lagi perbezaan ketara diantara DS Najib dan DSAI dimana DS Najib dipilih oleh perwakilan-perwakilan UMNO seluruh Malaysia melalui pemilihan pusat manakala DSAI 'melantik' dirinya sendiri sebagai Penasihat PKR. Kontradik bukan?

Keris tahu ramai yang sudah sedar dengan agenda tersembunyi DAP, angan-angan menjadi 'kepala' oleh PKR serta perebutan kuasa picisan oleh PAS. Kini sudah jelas bahawa Barisan Nasional yang diterajui oleh UMNO masih mempertahankan agama, bangsa dan tanah air tanpa sebarang agenda tersembunyi. Apa rakyat Malaysia perlu buat sekarang?

Tolak PAS, Tolak DAP & PKR
Tolak PR.
  Undilah Barisan Nasional!


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Nak tanya jugak..siapa tahu samada Anwar Ibrahim sudah mendaftar sebagai ahli PKR ke belum?..jeng jeng jeng..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk