06/10/2011

Apa Sudah Jadi Dengan Kg Baru?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t




RUU Pembangunan Kampong Baru 2010 yang dibentangkan sebelum ini mengandungi 59 Fasal sebelum dipinda dan kini RUU 2011 hanya meliputi 55 Fasal. RUU 2011 yang baru dibentangkan telah membuat beberapa pindaan antaranya kuasa menguruskan pengambil-alihan tanah oleh Perbadanan telah dikeluarkan.

Polemik ini sering bermain di buah mulut pengangkang pembankang yang menjadikan ia sebagai satu modal untuk memusnahkan kepercayaan melayu Kg Baru terhadap Kerajaan Barisan Nasional. 

Bila benda baik yang dibuat pasti akan dikritik dengan mengatakan UMNO dan BN hanya pandai berjanji. Kami bukan seperti PR yang berjanji tapi tidak dilaksanakan. Baca cerita mengenai Projek Pembangunan Kampong Baru selanjutnya di SINI.

Masihkah kau ingat?



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Buat pengetahuan semua..semua pemimpin PR macam ni..PAS ke DAP ke PKR apatah lagi..janji manis je..tergelak bila dengar dia cakap 'Kalau dia tak buat kerja ini bukan Anwar'..Haha!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk