03/10/2011

Apa Agenda DAP Tentang 'Melayu' ?


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t




Persoalan demi persoalan timbul terhadap DAP. Apakah agenda mereka tentang melayu? Hak keistimewaan melayu? DEB?.

Boleh dilihat dari laman sosial facebook bahawa penyokong-penyokong melayu PR lebih terarah kepada DAP. DAP tampak lebih dominan daripada PKR dan PAS. Wahh...Apa sudah jadi ini? Apakah DAP sebenarnya yang berkuasa didalam PR?



Apa yang bermain di benak fikiran Keris adalah mengapa melayu menyokong mereka? Apa agenda DAP yang kini semakin mengumpulkan ahli-ahli melayu didalam parti kauvinisnya?.

Contoh terbaik adalah mengenai perebutan kerusi di Penang dimana semua kerusi PKR mahu diambil oleh DAP dan diletakkan  pemimpin pengkhianat melayu DAP. Apakah peranan PKR dan PAS pula mengenai agenda tersembunyi DAP?


Sama-sama kita rungkai kelak.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 


Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Parah dah ni..semakin ramai melayu pasif akan keliru dengan agenda sebenar DAP jika tidak dirungkaikan..

2 ulasan:

  1. KIMAK LAH DAPIGS BABI .. LAGI KIMAQ MANUSIA KETURUNAN KITOL YG SOKONG DAPIGS BABI CAM NAMEBABEWEE ! ... WA SUPPORT LU BRO!

    ReplyDelete
  2. baik..kita jmpa di KL nanti,,Salam Perjuangan

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk