27/06/2013

Kes Liwat Tergelincir Ketua Dewan ULAMA PAS Perlis - Buktikan Mereka Apa?



Ulama apa yang hentam belakang? Ulama yang disahkan oleh Anwar Ibrahim? Subhanallah. Allah nak tunjuk padq rakyat yang pemimpin PAS ini hanya mempergunakan perkataan 'ulama' 'tok guru' dan 'ustaz'. Walhal mereka tidaklah sesuci mana pun.

Pengikut pulak tertipu hidup-hidup. Yang dah tahu pulak backup habis-habisan sebab tak mahu malukan parti. Nampak tak mereka ini sebenarnya 'syaitan yang pakai serban'.

Apa nak jadi dengan pembangkang di Perlis? Ketua Dewan Ulama PAS mereka kaki liwat isteri manakala pemimpin PKR mereka pula ketua syiah! Ya Allah jauhkanlah Malaysia daripada ancaman kesongsangan yang memperjudikan agamamu Ya Allah.

K7L : Gila ke tiap kali main tergelincir?..

1 ulasan:

  1. Kerana itu ada ulama diSingapura tidak membenarkan anak muridnya memakai serban, walau sekecil mana sekali pun sebab ilmu mereka belum mencapai tahap ulama, takut2 sekira mereka lakukan perkara yang bertentangan dengan ajaran Islam, ia akan menjejas imej Islam kerana orang bukan Islam akan menganggap ianya adalah ajaran Islam.

    Tapi diMalaysia, anak2 muda pun pakai serban bila kemasjid dan hadiri kelas2 ugama. Serban adalah pakaian orang Arab tapi bukan pakaian orang Melayu. Sepatutnya serban hanya dipakai oleh golongan ulama supaya masyarakat dapat bezakan antara orang biasa dan ulama. Malah diKelantan dan Terengganu hampir semua lelakinya berserban, apakah semua mereka ini sudah capai tahap ulama.
    Perbuatan orang2 PAS sejak kebelakangan ini membuktikan apa yang ulama Singapura lakukan adalah tepat. Sekarang bukan saja mereka yang berserban akan dipandang serong oleh masyarakat malah imej Islam juga terjejas dan apa yang dikatakan oleh betina2 kafir bahwa nabi kita gila sex orang Islam gila sex dan ugama Islam semuanya hanya sex sex sex menjadi seolah2 benar.
    Jangan lagi kita meletakkan orang2 PAS ini seolah2 mereka ini orang alim atau soleh selagi dia tak menunjukkan akhlak Rasullulah s.a.w keran ulama sebenar adalh pewaris Nabi dan harus mewarisi sifat2 mulia yang Nabi ajar tidak boleh kurang dari itu.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk