25/10/2011

#PasSesat : Hasan Ali Tidak Layak Berada Di Dalam PAS!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t




Sebak mendengar alunan munajat oleh Dr Hasan Ali. Kerana keteguhan beliau mempertahankan agama dan tidka menurut arahan songsang PAS maka kini beliau terus dikecam.

Dipetik daripada sebuah blog Pencacai PR
Hassan Ali Bangsat UMNO di sebalik selimut PAS akhirnya tunjukan ekor serigala!


[HasanAli+bangsat+UMNO+di+selimut+PAS+copy.jpg]


Bangsat UMNO disebalik selimut PAS yang bernama Hassan Ali akhirnya menunjukkan ekor serigalanya dengan menghasut beberapa penyokongnya mengeluarkan kenyataan keluar Pakatan Rakyat! Dia mesti dibuang oleh PAS untuk mengelakkan daripada menjadi beban kepada semua di PAS dan Pakatan Rakyat!

Bangsat
Hassan ini yang juga tali balut UMNO yang cuba merampas kuasa jadi Menteri Besar Selangor! Ini adalah seekor katak yang dibenci seluruh rakyat Selangor dan Malaysia amnya!

Inilah yang sering terjadi didalam PAS jika mereka tidak mahu mengikut 'kehendak' kepimpinan yang kini dimonopoli oleh puak anwarinnas, maka mereka akan 'dibunuh' daripada terus dipandang tinggi oleh ahli PAS. Keris ingat dulu bahawa Dr Hasan ini pernah disebut-sebut sebagai pengganti kepada Hadi Awang dan beliau diarak keliling kampung saat beliau bersetuju untuk bersama dan bertanding diatas tiket PAS.

Hanya kerana kes MURTAD di DUMC dan kehadiran beliau dalam HIMPUN, beliau terus dikecam lebih-lebih lagi Khalid Samad yang tidak henti-henti mengkritik tindakan mulia beliau.

Di sini Keris ingin memesan kepada Dr Hasan Ali supaya keluar terus daripada PAS ataupun PAS harus pecat beliau kerana dia sudah tidak layak untuk bersama PAS yang kini berjuang dalam keadaan songsang. Dr Hasan Ali sudah tidak layak! Dari terus dihina ahli sendiri, lebih baik keluar atau dipecat!

Sekali lagi Keris ingin bertanya, Khalid Samad ini mewakili parti mana dan pegangan dia apa? Kerana setiap kali berkaitan agama Islam, dia orang nombor satu yang menentang dan jika berkaitan DAP dia yang paling hadapan untuk 'backup'.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Payah nak cakap..keluar atau dipecat sahaja yang mampu menyelamatkan keadaan Dr Hasan Ali..

1 ulasan:

  1. LIMKITSIANG BAPA SEGALA BABI, LIMGUANENG ANAK2 BABI,YB DAPig SEMUA BABI, PARTI DAPig ADALAH PARTI BABI....SIAPA BERSEKONGKOL ADALAH BABI!!!! TETAP HARAM WALAU DIPUJA MCM KHALIPAH!!!

    takkan tak tau khalid samad gereja tu orang apa? dah terang benderang dah, tak kan nak bersuluh lagi....cuba ko senaraikan balik apa yang dia buat untuk islam?.... TARAK... TAKDER SATU PUN SEMENJAK JD YB SHAH ALAM... TAPI SENARAI YANG MEMBELA KAFIR HARBI DAN BENDA LAHANAT YANG DIA BUAT MENJELA2.... KO KIRA LAAH SATU2.... ISU KUIL.. MENANGKAN PARIA KUIL!!! WALAUPUN MELAYU MAJORITI,, ISU ARAK... BAGI TANAH BESARKAN KILANG ARAK,.. ISU DUMC GEREJA HARAM...BELA PIHAK GEREJA DAN SALAHKAN JAIS...ISU KALMAH ALLAH... RELA BAGI KRISTIAN PAKAI...ADIL MEMANG ADIL SI KHALID SAMAD HARAM JADAH NI!!!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk