09/12/2015

Peguam Negara gugur Tuduhan NFC - Rafizi Siap Sedia Disaman?


 

Bertahun-tahun penghinaan dan kecaman diterima oleh keluarga Dato' Seri Shahrizat Jalil. Ianya kerana 'Skandal NFC' yang didedahkan oleh Rafizi Ramli. Bertahun mereka bertahan dan mencari kebenaran.

Keris sendiri tidak tabah seperti DS Shahrizat sekeluarga. Penghinaan sehingga dipanggil dengan nama Sharizat Lembu membuatkan rakyat benar-benar ingat NFC itu punyai masalah penyelewengan.

Propaganda itu nampak berjaya dan terkesan. Kini, Peguam Negara telah memutuskan untuk gugur pertuduhan pecah amanah kerana tidak cukup bukti. Hari ini semua mahukan kebenaran melalui mahkamah.

Sekarang apalagi Rafizi nak kata? Siap sedia untuk disaman di atas tuduhan fitnah? Siapa nak bertanggungjawab tentang ganti rugi kehilangan pendapatan bertahun-tahun NFC serta fitnah yang telah tersebar meluas?

K7L : Nampaknya akan ada Pilihanraya Parlimen Pandan tidak lama lagi?...

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk