16/12/2015

Mat Sabu Perlu Contohi Muhyiddin - Terus Bersama UMNO Bukan Tubuh Parti Bodoh!



Ramai yang melompat apabila Presiden dan Timbalan Presiden UMNO dikatakan berbalah dan saling berlawanan akibat tidak bersependapat dalam beberapa isu besar yang melibatkan perjalanan UMNO serta Negara.

Rentetan daripada peristiwa itu, maka kelihatan bibit-bibit penentangan yang ketara. Dan ini bukan kali pertama iannya berlaku di dalam UMNO. Biasalah, rumah sekukuh macamana pun ditimpa gempa bergegar jua.

Namun apa yang menarik, Muhyiddin Yassin yang kini dilihat oleh rakyat sedang disisihkan tidak pula merajuk keluar parti. Tidak seperti DAP dan PKR. Tak puas hati main pindah randah.

Tak sama macam Mat Sabu. Sebab itu Mat Sabu kena belajar istiqamah macam TSMY. Biarpun ada konflik, tidak lompat parti dan tidak pula tubuhkan parti baru macam Amanah yang akhir sekali jadi sampah.

K7L : Memang UMNO tak sama level dengan parti PKR-Amanah-DAP.. mereka sampah..

1 ulasan:

  1. bagi aku biar macam Mat Sabu lebih jantan tubuh parti baru kalau org nak sokong sokonglah.. clear cut.

    Jgn tiru mcm Moheden dan Madey kutty.. jadi PARASITE dlm jemaah. Bermuka talam. Hasut kebencian kepada pimpinan.. duduk dalm parti tapi buat rosak.. celaka ini dua ekor.

    Aku tabik Mat Sabu bkn sbb dia pandia main betina.. tp sbb dia jantan tulen berani tubuh parti baru.. Moheden dan Kutty Madey DAYUS yang PONDAN yg bersembunyi celah kangkang Najib lepas tu tikam Najib..

    !

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk