13/08/2014

Jangan Bagi @IshamRais Masuk Selangor! - Dia Hina Rakyat Selangor?



Memang sialan punya manusia. Kenapa Keris kata dia hina rakyat Selangor? Sebab MB Selangor asalnya dari Selangor dan diperkenankan oleh Sultan Selangor. Isham ni anak negeri mana untuk cakap benda-benda begini?

Tak patut bagi dia masuk Selangor lagi. Belajar dengan Sarawak. Mulut lancang tak bagi masuk negeri. Buang masa bagi sampah macam ini masuk Selangor!

K7L : Aku Anak Selangor!...

12 ulasan:

  1. Anak haram memang la perangai macam tu.

    ReplyDelete
  2. lu siapa nak hina selangor cibai??!!!

    ReplyDelete
  3. bukan Pas + UMNO + Bebas ke? mana PUKI nye...

    ReplyDelete
  4. Alahai...pondan tua..perangai sebiji macam adik pondan dia yang lagi satu tu, fizi

    ReplyDelete
  5. Nak buat bersih memang x jalan dah skrg ni.

    ReplyDelete
  6. pelanggan tetap lubanglorong hj.taib,chowkit

    ReplyDelete
  7. Akhirnya makhluk jahanam ini akan mati kena aid atau siplis. Tengoklah nanti...

    ReplyDelete
  8. BANGSATnya si mamat-SAMSENG ni disyaki jantan-SODOM-PELIWAT JUBOQ-BABI!

    Mana PDRM/AG-LIBERAL?! Si AG-LIBERAL tu mcm. biasa - PENAKUT -nak-MAMPOS! Kan si mamat-budin ni dah jelas MENGHINA DYMM Sultan Selangor kita!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  9. Kalau sial ni diharamkan masuk Selangor, adalagi sekor sial yang sepatutnya diharamkan pijak bumi Selangor kerana hina sultan negeri: Khalid gereja!

    ReplyDelete
  10. Usah dilayan mamat sekor nie....dia nie cam bagus... nak mengajor dan mengurus org lain tp diri sendiripun kurang ajor dan tak terurus cam org sakit mental jer....Ginilah kita umpamakan mamat nie sebagai sampah masyarakat, langau,barua suka fitnah dan buat kacau bilau ....

    ReplyDelete
  11. Betoi!.....sampah masyaraka!t...penyangak!....mat gian@pil kuda!....barua.!....otak tak boleh pakai....cakap tak serupa bikin...macam bagus...tapi habuk pun tarak!

    ReplyDelete
  12. Ini melayu yg diupah menjadi barua untuk mencaci dan menabur kebencian serta mencetuskan huru-hara di negara tercinta ini.....Moga ALLAH memberikan pengajaran kepada manusia seperti ini...amin!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk