11/08/2014

Mat 'Tyson' Taib Sindir Anwar Ibrahim Pasal Kerusi MB Selangor?


 

Kenyataan yang dibuat oleh Mat Taib sebenarnya berbaur sindirian pedas buat pimpinan PKR dan juga Anwar Ibrahim. Katanya Khalid perlu turun , jawatan MB bukan harta pusaka. Dalam erti kata lain ia merupakan satu signal buat Anwar.

Anwar yang kini berusaha keras untuk meletakkan isterinya sebagai Menteri Besar Selangor dilihat sebagai satu tindakan 'menghartapusakakan' jawatan tersebut. Sindirian pedas itu memang pedih beb.

Anwar dah boleh undur diri dari politik dan keluarganya sekali. Rakyat Selangr dah tahu plan Anwar sejak Kajang lagi. Ingat orang Selangor bodoh?

K7L : Dua penyepak satu penumbuk..

12 ulasan:

  1. DAP & PKR kena checkmate oleh TSKI dan UMNO. Umno (12 Adun) + PAS (15 Adun) + 2 (TSKI & PA) = 29 ADUN berbanding PKR & DAP = 27. TSKI dpt sokongan majoriti. DAP & PKR bakal hilang kerusi exco. Pandai2 tupai melompat, mereka terlupa katak2pun boleh melompat juga. Apa pun PKR dan DAP perlu majoriti mudah sebanyak 29 ADUN untuk undi tak percaya. Kalau 28-28, mandat DYMM untuk TSKI jadi MB lagi tidak boleh digugat.

    ReplyDelete
  2. tentu pelajar university tahun 74 kenal dengan anwar, sejak dari situ dia mengumpul pelajar untuk berdemo menentang kerajaan, pak Mahathir menteri pelajaran masa tu, kebijaksanaan pak Mahathir menyelamatkan ramai pelajar yang tak selamat cuma hishamuddin rais, dan geng geng yang termakan tipu daya anwar...dari sejak tu kita pelajar university di tipu dengan kes ubi gadong, kes datuk harun, kes datuk ghani Osman berkaitan tanah...Nampak anwar meracuni fikiran pelajar...pada hal tak da kes pun..tapi hati kotor dia yang taksub dengan ajaran sesat komunis, pemimpin peminpin mesir dan yahudi dia merosakkan pelajar...sekarang dia tak ubah, masih merosakkan otak orang ramai dengan tipu tipu...yang kita semua tahu...boleh caya ke dia lagi...sudahlah nuar..kami kenal siapa kamu...

    ReplyDelete
  3. Langkah kajang dah jadi langkah kejang @ langkah kejung. Rafizi bungkus anwar dgn kain kapan...

    ReplyDelete
  4. Jgn lupa, apa yg dialami krajaan PR Sel adalah merupakan BALA &MUSIBAH yg ditimpakan Allah. Solat hajat dan doa PAS supaya UMNO/BN KO berbalik kat korang. Bala atas "jenayah liwat" yg diadukan oleh orang PKR sendii dan b banyak lagi "maksiat"yg dilakukan PR (DAP/PKR/PAS). RASALAH AKIBATNYA. ALLAH MAHA KAYA.

    ReplyDelete
  5. Mat Tyson ni dah tak relevan lagi dlm politik Malaysia.. komen2 dia mcm sampah.. sudah2 le berpolitik, taubat & duduk rumah je!

    ReplyDelete
  6. Lebih Banyak angkara yang di rancang UMNO, sebanyak itulah bencana akan mengugat Negara....... Ingat kita sudah hilang 2 kapalterbang, sekarang nak hilang apa lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hilang Selangor la bodo..

      Delete
    2. jawapan yg tepat utk yg betanyakan soalan bodoh spt anon00:07.. hahaha

      Delete
  7. Anwar...balik jaga cucu dgn jijah shudah la..kesian kat nurul tu..tgh gersang.Take care ur family la bro..

    ReplyDelete
  8. Anwar sebenarnya bukan anugerah Tuhan tetapi anugerah Dewa Peliwat sebab itulah bermacam-macam bala yang menimpa PKR...

    ReplyDelete
  9. Apa!!!! ada kedengaran yg Nurul tengah gersang, ini akan membangkitkan keghairahan dan gelojak jiwa Sultan Melaka... Anyway Pak Nuar akan dapat perkenan sultan Melaka untuk mentadbir negeri ala kasomba al Gayworld

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk