01/08/2014

Mari Kita Lihat @PDRMsia Cepat Atau Tidak Ambil Tindakan #KamiSokongPolis


 

Jika Kiki dihukum walaupun tanpa laporan polis oleh Uncle tu. Kita nak tengok apakah perkara yang sama akan dibuat terhadap individu yang lebih teruk menghina dan menggugat keharmonian negara.

Kiki tak sampai sebulan, yang ini nak tunggu raya tahun 2016?

K7L : Tunggu..

9 ulasan:

  1. KPN Khalid diBELA oleh Gangster Cina, Anak pon Pakai Ferari...

    Cina Kata Khalid, dok diam, jadi nak ambil tindakan apa?

    Negara Malaysia, Ahli Politik Melayu Ramai, Polis Melayu, Tapi semua kena dengar apa Kata Cina...

    Rujuk Laporan ASP Yang Mati lemas..

    Nanti Polis kata Ini berkaitan Mahkamah Shariah isu agama... jadi Mahkamah Syariah tak boleh denda orang Kafir...

    Tutop ceriter...

    ReplyDelete
  2. Xkan ada tindakan punya. Klu ada pon sekadar bukak fail je. B A C U L

    ReplyDelete
  3. semakin lama imej polis semakin tercemar...bukan sesiapa merancang...tapi semua dari tindakan polis sendiri...satu masa mereka akan pencen....baru tau masyarakat akan pulaukan mereka....tak guna pikul pangkat berketul ketul atas bahu...habiskan duit rakyat aje...polis sama taraf dengan gani setahil dan pakatan rakyat....

    ReplyDelete
  4. Jgn. haraplah kat PDRM ni! AG/KPN - patut DIGANTI! SUNGGUH MENCURIGAkan perangai mereka ni - tapi kita rakyat biasa dari umat Islam/Melayu tak dak HAK nampaknya utk. minta mereka ni sendiri diSIASAT!

    Aku sentiasa berdoa setiap pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL-PENAKUT/PENGKHIANAT dihukum ALLAH SWT! Kalau nak jadi PENGKHIANA/PENAKUT kat PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL si MUSUH ISLAM/umatnya, tak payahlah jadi pemimpin kat NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kami ni - mcm mana mereka tidur lena pun, aku tak tahu!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  5. Jangan dok harap mereka akan diambil tindakan.Mereka semua dibela oleh tauke cina termasuklah PM Pandi Kutti. Tak percaya tunggulah dan lihat.

    ReplyDelete
  6. KPN,you'd batter do something about this....and soon!!!

    ReplyDelete
  7. Tak pernah dengar pulak pemimpin bangsa pendatang ni suruh babi-babi ni berhenti dari buat perkara-perkara macam ni. Kalau bangsa Melayu yang buat bukan main lagi depa bising. Perangai zionist.

    ReplyDelete
  8. Bila rakyat ambil tindakan sendiri, baru lah kata, kita ada saluran2 yang boleh guna. Tapi anda semua tahu, lihat, dengar dalam media-media, kalu orang Islam buat silap tindaknya sepantas kilat, kalu orang lain buat buat2 tak dengar je !!!, Apa barng punya AG, Menteri berkenaan and KPN ni

    ReplyDelete
  9. Siang malam Najib hanya terbayangkan undi cina saja. Apa saja Najib buat hanya untuk orang cina. Bagi Najib orang melayu hanyalah lembu yang digunakan bila tiba musim pilihanraya-bagi makan kangkung dan ayam RM 1. Memang benar kata Rayer-UMNO celaka.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk