25/09/2013

Pengajaran Buat Umat Islam Selangor! Ini Jadinya Jika MP DAP Yang Menang!


 

Ini merupakan Kawasan Tanah Perkuburan Islam di Klang, Selangor. Lihat sendiri apa sudah terjadi kepada kawasan tersebut? Sampah dibuang begitu sahaja dan tiada pihak yang kedepan untuk bertanggungjawab membersihkannya?

Inilah jadinya bila pembangkang jadi wakil rakyat. Islam tidak dititikberatkan. Agaknya sampai bila Melayu PAS dan PKR mahu sedar akan masalah ini? Nak tunggu Islam betul-betul 'dibenam' oleh puak DAP ke?..

Sedih dengan keadaan ini. Apa nak jadi?

K7L : Kalau pembaca ada kat sana..tengok semak samun pun ada..

6 ulasan:

  1. Buat tak nampak, buat tak tahu dan buat bodoh je.

    ReplyDelete
  2. MPK bukan buat xtahu n buat bodoh jer tapi mmg BODDOW....makan gaji bute sbb tuh bute peghot n hati...yg derang tahu robohkn gerai n hak Melayu saje...hah org Melayu sokongla lagi parti pakatan syaitan...

    ReplyDelete
  3. Apa boleh buat rakyat Selangor sayang sangat kat DAP. Nak tunggu hingga musibah lebih besar menimpa baru nak sedar tapi pada masa itu mungkin terlambat unutk buat sesuatu.

    ReplyDelete
  4. Maaf ye lori sampah masih tak cukup, yang ada tidak dapat dikesan, ha ha ha

    ReplyDelete
  5. Ni ahli kariah pun sama juga ni.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk