10/09/2013

Doakan Kemenangan Umat Islam! #KalimahAllaHakIslam



21 Ogos lepas Mahkamah Rayuan Putrajaya menolak rayuan 'The Church' bagi menghalang kerajaan Malaysia di bawah urusan KDN untuk membawa usul menghalang penggunaan kalimah ALLAH oleh agama2 selain Islam. Usul tersebut akan dikemukakan di Mahkamah Rayuan Putrajaya hari ini (Selasa 10/09/2013)... ayuh kita berkumpul beramai-ramai ke sana jam 8 pagi bagi menyatakan sokongan kita kepada peguam2 yang berjuang menghalang penggunaan kalimah ALLAH oleh pihak gereja.

Tunjukkan ini adalah satu JIHAD kecil kita kepada agama... ALLAHUAKBAR!!

K7L : Lailahaillah!

1 ulasan:

  1. Surah Al-Kafiroon
    Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani
    Katakanlah (wahai Muhammad): Wahai orang-orang kafir! (1) Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. (2) Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. (3) Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. (4) Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. (5) Bagi kamu agama kamu dan bagiku agamaku. / (6)

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk