20/07/2013

[Video] Orang Lama PAS Kini Ikrar Sokong BN - Pengundi Setuju Calon PAS Seperti Dipaksa? #N01KualaBesut @tunfaisal



Seorang bekas ahli PAS yang sekian lama memegang jawatan di PAS Kuala Besut, pernah memegang jawatan sebagai Bendahari PAS Gong Penaga akhirnya menyatakan PAS penuh dengan kepincangan berbanding Barisan Nasional.

56 tahun beliau duduk dalam PAS, penuh ceramah dengan ayat Al-Quran bagai tapi nak singgah rumah orang-orang bawahan memang tak la. Erti kata lain memang susah nak jumpa dan sombong sangat bila dah menang. Sebelum menang pun jarang nak jumpa melainkan di ceramah PAS!

Beliau juga menyatakan PAS hanya menjadikan nama Islam sebagai tarikan politik sahaja. Selama ini ramai yang telah termakan dengan pembohongan ‘Isle’ yang cuba PAS bawa.

Berkenaan dengan calon Barisan Nasional, beliau menyatakan sokongan serta bersetuju dia sebagai calon berbanding calon PAS, rata-rata pengundi tahu dia sendiri tidak mahu jadi calon tetapi dipaksa untuk menjadi calon PAS [minit 05:08].

Rupanya calon yang dibisukan ini sendiri tak gembira nak bertanding! Jadi apa yang PAS cuba buat sekarang? Perjudikan kerusi DUN Kuala Besut semata-mata untuk parti! Bukan untuk rakyat!


K7L : Calon tak ikhlas nak bertanding..buat apa nak undi?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk