31/07/2013

[Video] Paparan Apa Itu Syiah! Kekejaman Syiah #WajibBaca



Video ini mendedahkan wajah sebenar syi'ah kepada anda. Bagaimana sikap dan niat sebenarnya syi'ah. Konspirasi mereka dalam menakluki dunia bersama-sama Yahudi dan barat. Yang akhirnya nanti akan membentuk pakatan dajjal.

Lihatlah kekejaman dan penipuan mereka yg bukan sahaja kpd umat Islam, tetapi kepada dunia. Berapa ramai di antara kita tertipu dgn propaganda mereka kononnya melawan Yahudi dan barat, semuanya taqiyyah atau kepura-puraan semata-mata. Mereka bersekongkol juga dengan puak-puak sesat yang lain di peringkat antarabangsa dan bersama-sama PAS di peringkat Malaysia!



Dan kini, hasil-hasil Iraq dibahagi dua kepada Syi'ah Iran dan Amerika. Ini telah kita lihat sendiri hari ini. Amerika mengaut hasil bumi Iraq (berupa minyak) dan Syi'ah pula menguasai Iraq! Manakala umat Islam lainnya telah mula dihapuskan dari sehari ke sehari dengan kejam.Apa yang kita lihat adalah kaum Sunni disembelih dan dibunuh dengan kejam di Iran. Bagi mereka (Kaum Syi'ah), membunuh Ahlus Sunnah adalah termasuk perbuatan yg bakal diberi ganjaran pahala dan Syurga!

Bahkan mereka bersekongkol pula dengan golongan kuffar merampas tanah-tanah milik umat Islam lainnya termasuk Iraq! Di Iraq, mereka berkerjasama dengan Amerika memerangi Iraq (Saddam Hussein).

Dan hari kita tidak lagi melihat kewujudan masjid-masjid ahlus Sunnah diimarahkan di Iran. 
Bahkan sebaliknya tidak ada satu pun masjid Ahlus Sunnah di bandar utama mereka, Tehran. Kita mungkin melihat Ahlus Sunnah bebas beribadah di negara-negara lain termasuk negara kafir Amerika, tetapi sama sekali tidak dan bukan di Iran, terutamanya Tehran!

Di Malaysia, demonstrasi disuburkan oleh Parti Islam Se-Malaysia (PAS). Ini diakui sendiri oleh pelopor dan pencetus utamanya antranya Mat Sabu sebagaimana terpampang dalam laman sesawangnya.

Beliau sendiri (Mat Sabu) mengakui mendukung idea2 pasca revolusi Iran oleh Ayatusy Syaithan Khomeini laknatullah 'alaih. Sebagaimana apa yg kita telah lihat hasil revolusi Iran, pembersihan golongan Sunni telah berlaku dgn begitu pesat sekali.

Idealogi demonstrasi ke atas pemerintah adalah syi'ar kaum sesat Syi'ah. Ia jelas tergambar dalam pasca revolusi Iran 1978. Kini ideologi demonstrasi ini mula disuburkan oleh PAS di Malaysia melalui tokohnya bernama Mat Sabu bersama-sama rakan pembangkang yang lain. Ini tidak hairan kerana Mat Sabu sendiri adalah seorang Syi'ah atau sekurang-kurangnya adalah pro-Syi'ah sesat Iran!


K7L : Bahayanya syiah!..Selamatkan Akidah..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk