16/07/2013

Kerajaan Malaysia Bacul Pada Orang Cina? - @razlanrafii



Istimewanya orang Cina - Kerajaan Malaysia Bacul Pada Orang Cina!

Orang Cina tidak menghormati kerajaan Malaysia kerna tahu segala tindakan mereka akan dilindungi oleh kerajaan Malaysia.


Mereka bebas untuk menghina Agung, menghina Islam malah mereka boleh bermaharajalela dengan segala kegiatan haram mereka.

Kerajaan Malaysia sememangnya berat sebelah dan sentiasa mengagungkan orang Cina.
Lihatlah sekeliling dalam Malaysia ni, semua hak orang Cina, boleh buat apa sahaja, sebab kerajaan Malaysia bacul dan tidak bertaring.

Mereka boleh buka judi walau haram, mereka boleh buka bengkel walau haram, mereka boleh tutup jalan kalau berniaga walau haram.

Semua ni sebab kerajaan Malaysia bacul untuk ambil tindakan kepada mereka!

Hari ini, bila Cina hina Agung, kerajaan Malaysia yang sembunyi identiti Cina derhaka ni, sebab mereka bacul dan lindungi Cina.




Saya jamin, kerajaan Malaysia akan bacul sekali lagi terhadap dua (2) Cina yang menghina Islam dengan hidangan babi.

Mohd Razlan Mohammad Rafii

Ketua Pemuda UMNO Bahagian Seputeh


Sumber : Portal Kritis

Sejurus selepas kenyataan saudara Razlan Rafii tersebar, nampaknya ada sedikit perkembangan dimana menurut blogger MiM :

Pasangan biadap yang menghina Ramadhan itu akan disiasat mengikut Seksyen 233 (1) Akta Komunikasi dan Multimedia (AKM) 1998. Mengikut akta itu, jika sabit kesalahan pasangan itu boleh didenda sehingga RM50,000 atau setahun penjara atau kedua-duanya sekali.

Dan jika kes mereka di bawa ke mahkamah, kita tunggu dan lihat pihak manakah yang sanggup menjadi peguam bela mereka. Peguam pro-pembangkang?


K7L : Nak ucap maaf lama tak update blog..laptop lama baru dapat selepas hantar repair..

8 ulasan:

  1. Bukan BACUL lagi dah tahap DAYUS dah !

    ReplyDelete
  2. Mmg dayus yg teramat dayus..syukur Alhamdulillah masih ada pemuda UMNO yg berani mcm saudara..nak harapkan Najib dan KJ bercakap macam saudara mmg sampai kiamat laaa

    ReplyDelete
  3. Bacul kerana dibelakang Cina ni ada ulama Pas

    ReplyDelete
  4. SYABAS SDR. MASIH ADA ISLAM YANG BOLIH BERSUARA. KERAJAAN KITA DAH TERLALU LEMAH. MENTERI, CAKAP SELAMAT JE TERMASUK JAMIL KHIR. CARI MAKAN LAH KATA KAN.. TAKUT DENGAN CINA YANG DAH TIKAM BELAKANG BANYAK KALI.. MELAYU YANG CEDERA CINA PENGHINA ISLAM DI TANGKAP DLM 24 JAM.DAH TENTU OLIH POLIS2 ISLAM. BABI 2 EKOR(TAN) MASIH TERSENYUM. ADA KAH POLIS MELAYU BERANI SENTUH.

    ReplyDelete
  5. saya sokong Razlan, kalau lepas ini x ada tindakan dari pihak yang berwajib saya khuatir nanti akan ada individu atau kumpulan yang akan lakukannya demi agama & bangsa

    ReplyDelete
  6. Peliwat dan Pelakon prona akan terlepas dari undang-undang Malaysia, contohnya Al juburi...Syabas Najib....mungkin Pilihanraya akan datang akua tak akan bagi undi aku pada Najib Gor..

    ReplyDelete
  7. aku pun setuju tak nak beri undi pada najib lagi

    ReplyDelete
  8. Apa yg Saudara Razlan Rafii cakap ini memang 1000% benar belaka.Najib dan menteri2nya dah dayus ketahap bangang bila berdepan dengan puak ekstrimis China. Yang kononnya mencium keris,yg berbasikal keceruk kampung berjumpa rakyat susah,berpakaian serupa pembela bangsa Melayu......semua nya didalam "seluar spender takder teloq".ada Akta bagi mempertahankan Negara habis dibuang,dilupus dan bila berhadapan dengan situasi China kurang ajar ketahap gaban,masing2 balik rumah banglo masing2 dan buat macam tak ada apa berlaku.Agong kena sweh,agama kena cerca-caci,PM dibodoh2kan,hak melayu dinoda dan di persoal........apa yg kerajaan buat???sedar2lah bahawasenya semua pengundi yg duduk betul2 diatas pagar pada PRU 13 akan dengan sukarela hati akan melompat kekandang Nuar Aljuburi pada PRU14 yg akan datang.Masa tu Nuaq bukan ajer akan menodai hak Melayu malah akan menjadi manusia pro-LGBT pertama yg akan mentadbir negara Islam Malaysia.Ini semua salah pentadbiran kerajaan dibawah pimpinan Najib dan tak berlaku dizaman Mahathir mahupun Pak Lah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk