21/07/2013

Gempar! Dakwat Kekal Luntur Selepas Dicuci Dengan Clorox? #N01KualaBesut



Dakwat kekal tanggal selepas dicuci dengan clorox? Teetttttt anda gagal wahai pencacai pembangkang jika isu dakwat kekal ini dijadikan isu kerana bukti bahawa dakwat itu berkesan telah dirakam.

Sekarang anda boleh tutup mulut untuk cerita pasal benda ini. Ada maklumat dari War Room PAS yang isu dakwat kekal akan dimainkan jika mereka kalah.


K7L : Lepas cuci lagi hitam beb..

2 ulasan:

  1. Bangng.watper cuci dgn klorox.yg penting ada warna masih lekat tak bnyak sikit pun kekal ler tu.kalau celup dgn emas.pastu bakar ujung jari celupan emas.emas tu jatuh gak.niat jahat.wat mcm mana telus pun kalau dah kaki bangkang sampai liang kubo pun ttap bangkng.mudahan diberi hidayah puak jahat ni supaya bersatu hati.yg penting melayu tak berbalah.kami rakyat melayu sokong penuh kerajaan demi agama melayu dan kelangsungan hidup melayu.

    ReplyDelete
  2. Aku harap lepas ni si kakibangkang xperlu melalak lagi pasal dakwat.jgn layan kerenah pembangkng.dah azali nama pun pembangkng.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk