07/03/2013

[Video] Aksi Panas Mazlan Aliman Dibongkar Peneroka Felda Sg Tengi?



Haaa! Dah lama Keris nak keluarkan video ini. Video ini diambil ketika Keris dan rakan-rakan hadir ke kampung Felda Sg Tengi yang mana hapir 90 peratus penduduknya menolak Mazlan Aliman dari memasuki kawasan mereka.

Video yang diambil oleh MDO ini menceritakan bagaimana Felda Sg Tengi yang suatu ketika dahulu termakan hasutan pembangkang untuk tidak bersama-sama dengan pihak Felda dalam menguruskan perladangan.

Semuanya kerana mulut cabul dan tak ada otak oleh 'puppet PAS' milik Anwar ini. Tetapi berkat usaha gigh dan ikhlas dalam memperjuangkan hak para peneroka.

Pakcik yang ada dalam video ini bersama rakan-rakan dia berjaya memasukkan semula Felda Sg Tengi selepas 13 tahun melihat hapir semua peneroka menghadapi pelbagai dugaan.

Nak beritahu sikit ya sepanjang para peneroka Felda Sg Tengi dalam kesusahan dulu, batang hidung Mazlan Aliman pun tak nampak. Tengok video ini betul-betul sebab memng didedahkan apa masalah si Mazlan ini dan kaitannya dengan Felda Sg Tengi.



Mana perginya Mazlan Aliman sewaktu diorang dalam kesusahan?

K7L : Krikk Krikk...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk