22/03/2013

Nurul Izzah Cakap Polis Tak Guna?




Pada 20 Mac 2013 dalam sebuah ceramah di Kampung Jemapoh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Timbalan Presiden PKR Nurul Izzah Anwar sekali lagi telah menyelar PDRM dengan berkata pihak polis tiada kerja lain selain mengintip pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat.

Siapa ingat kisah dia yang seolah-olah membenarkan Melayu untuk murtad dalam hak kebebasan beragama? Kini dia tidak berhenti nak kutuk dan burukkan pihak polis. Apa masalah Izzah sebenarnya dengan polis?

Rasanya dulu Izzah juga yang minta polis kawal keselamatan ketika dia berceramah sebelum adanya unit amal PAS yang menjadi suruhan DAP dan PKR. Ini satu punya hal. Dituduhnya Kiram and the gang lepas masuk ke Malaysia sebab Polis sibuk nak intip bapa kesayangan dia yang dengar khabarnya semakin songsang nafsu.

Ini bukti yang ini bukan kali pertama Izzah merepek pasal Polis.


Senang cerita kau buat sahaja kerja sebagai AHli Parlimen. Tak perlu nak pertikai pihak polis. Kau sebenarnya dah hina keluarga-keluarga polis seluruh Malaysia secara halus.

K7L : Tunggu nasib masa PRU13..keluarga polis ramai juga yang mengundi di Lembah Pantai..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk