12/03/2013

Felda Sahabat Selamat Tanpa Kehadiran Mazlan Aliman?


Sehinga ke hari ini Keris masih menunggu berita kemungkinan Mazlan dan cacai-cacainya daripada pertubuhan haram bernama ANAK tidak hadir ke Sabah terutamanya Felda Sahabat yang menjadi sasaran puak penceroboh.


Biarpun diceroboh dan ada yang rasa terancam, kini sebarang aktiviti telah berjalan seperti biasa di sana menurut kata Chairman Felda iaitu Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad. Ini kalau Mazlan datang mesti dia kata Felda Sahabat dalam bahaya.

Tetapi malangnya manusia yang kononnya mengaku hero kepada peneroka Felda tak berani datang ke sana. Yang Keris tahu pemimpin Barisan Nasional je yang berani pergi macam Perdana Menteri sendiri, DS Hishammuddin dan DS Zahid Hamidi.

Pihak Felda Sahabat sentiasa menuruti arahan serta nasihat yang diberikan oleh pasukan keselamatan yang berkawal dan terlibat dengan Ops Daulat. Semuanya supaya keselamatan lebih terjamin dan tidak menganggu operasi menentang penceroboh tak sedar diri.

Erti kata lain pihak Felda mengambil berat terhadap para peneroka di Felda Sahabat. Tak ada pun benda yang tidak disediakan malahan ada daripada kalangan pihak Felda termasuk peneroka berkawal bersama demi mempertahankan tanah air.

Mana Mazlan Aliman? Takut kena semebelih dengan penceroboh atau memang kecut telur?

K7L : Cakap pandai je mamat ni...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk