26/03/2013

#OpsDaulat @PDRMsia - Pejuang #VAT69 Menangis - @NajibRazak Sebak Terkenang Pejuang Yang Syahid #LahadDatu






Inilah wajah pejuang VAT69 yang tidak dapat menahan rasa hiba diatas pemergian rakan-rakan mereka ketika bertempur di Lahad Datu. Gugurnya para syuhada yang mempertahankan negara ini ditangisi.



Namun Keris masih hairan kerana ada segelintir manusia yang tidak patriotik menuduh semua ini hanyalah satu konspirasi kerajaan. Ironinya mereka yang menuduh itu seolah-olah bertindak sebagai tangan ghaib bagi menjayakan pencerobohan tersebut berlaku di Sabah.

Apakah tangisan keluarga para pejuang yang gugur adalah satu sandiwara?


Masih lagi nak menyokong mereka yang menghina pasukan keselamatan yang bertugas di Sabah? Layakkah merek ayang bermatian mempertahankan negara dicaci dengan perkataan 'Mati Katak'?

Keris harap rakyat Malaysia boleh nampak siapa mereka yang sanggup mengeluarkan kata-kata sebegitu dan menggelarkan diri mereka sebagai pemimpin. Merekakah yang akan memimpin dan memberi contoh kepada anak-anak kita kelak?

Dan bertempat di padang Kawat Pusat Latihan Polis (PULAPOL)sempana Sambutan Ulangtahun ke-206 PDRM, DS Najib Razak telah mengumumkan ESSZONE iaitu keselamatan Sabah Timur yang melibatkan 10 daerah bertujuan untuk menjamin keselamatan dikawasan-kawasan tersebut.


K7L : Kerajaan bertindak pantas di Sabah.. Tahniah Polis!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk