10/03/2013

Penduduk Felda Sahabat Sabah Selamat! Penceroboh Makin Ramai Yang Mati!




Sejak beberapa hari yang lepas, berita-berita mengenai insiden yang berlaku di Sabah sentiasa menjadi perhatian rakyat Malaysia dan rakyat Filipina. Namun ramai yang tidak tahu dimana tempat persembunyian puak penceroboh ini ketika datang ke Sabah.

Sebenarnya, tanpa pengetahuan para peneroka Felda Sahabat, kawasan mereka telah diceroboh dari mula lagi. Membuatkan ramai daripada mereka berasa bimbang dan tidak selamat.

Tetapi diatas inisiatif pihak keselamatan negara puak-puak penceroboh yang dikatakan mengancam peneroka Felda Sahabat akhirnya tumpas dan diusir satu persatu. Berkat semangat cintakan negara, pihak keselamatan berjaya dalam mempertahankan  kawasan Sabah.

Dan kebimbangan para peneroka Felda Sahabat seramai lebih 15,000 orang itu akhirnya terubat. Pihak FELDA sendiri telah menyediakan berbagai kemudahan seperti generator sekiranya bekalan elektrik terputus, punca air yang tidak ada masalah dan bekalan makanan yang mencukupi.

Nampaknya pihak FELDA yang diburuk-burukan oleh Mazlan dan Anak lah yang banyak membantu peneroka Felda Sahabat yang bertempat di Sabah. Mana perginya Mazlan Aliman? Ternyata hero palsu yang diagungkan PAS.

Sebagai makluman,Operasi OP DAULAT hari ini sudahpun memasuki hari keenam dimana semalam menyaksikan seorang lagi pengganas Sulu mati dibunuh di Kampung Tanduo menjadikan jumlah keseluruhan pengganas yang maut 53 orang

Selain itu, 27 lelaki yang mendakwa sebagai nelayan turut ditahan menjadikan jumlah tahanan akibat konflik tersebut kini 106 orang

Sehingga ke hari ini tiada satu pun bantuan daripada ANAK untuk peneroka di Sabah. Nampak sangat puak jumud ANAK ini takut kena serang. Cakap berdegar-degar sekali bila peneroka betul-betul susah terus membisu.

Apa kes Mazlan?

K7L : Hero palsu...puiiii

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk