11/01/2012

Selepas Keputusan Mahkamah - Anwar Sokong 1Malaysia?


Aduhai! Sungguh Keris tak sangka, sejurus selepas dia dibebaskan (walaupun liwat itu berlaku) dia terus keluar dan beri ucapan dengan bangga dan bongkak dan tanpa segan silu 'mengutuk' kerajaan Barisan Nasional. 

Tetapi Keris musykil kerana melihat daripada gambar diatas, nyata Anwar Ibrahim juga tidak menolak untuk menyokong Gagasan 1Malaysia. Tengok muka Wan Azizah yang buat muka 'Cute Korean' dia beserta dengan tanda bagus manakala Samsul Iskandar (maaf sebab dia nampak sedikit tenggelam mungkin kerana ketinggiannya kurang) pula buat muka 'Chubby Cute' menyokong Anwar buat lambang 1Malaysia. Petanda seperti mereka bangga dengan lambang 1Malaysia. Anwar pun sokong tak cukup baguskah?. 


Patutlah anak dia pun sibuk dengan KR1M, rupanya mereka sekeluarga ini menyokong Gagasan 1Malaysia? Tak sangka pembebasan Anwar 901 telah berjaya menukar persepsi Pakatan terhadap Gagasan 1Malaysia. Tahniah Dato' Sri Najib kerana nampaknya 1Malaysia ini telah berjaya bukan sahaja daripada rakyat jelata malahan telah diresap oleh pemimpin-pemimpin di Malaysia. Anda juga boleh baca tentang KR1M di SINI.


K7L : 1Malaysia! Memang terbaik!


1 ulasan:

  1. Anwar memang selalu buat hal...sepatutnya angkat tangan kanan. Atau kidal kot....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk