31/01/2012

MP PKR Kawasan Mana Yang Buat Janji Tapi Tak Tepati?




Dikhabarkan kepada Keris akan 'janji lama' seorang ahli parlimen PKR tidak tertunai. Janjinya berlaku ketika dia berkempen menjelang PRU12 yang lalu. Heboh dengan mengatakan dirinya akan membela serta berupaya menjaga nasib bangsanya iaitu kaum india.

Ahli parlimen tersebut dikatakan telah berjanji dengan penduduk Jalan Pluto untuk 'memberikan' rumah yang baru kepada setiap penduduk. Dan kini difahamkan ada lebih kurang 50++ keluarga di Kampung Bunga Raya protes dengan melakukan mogok lapar bagi menyampaikan mesej kepada ahli parlimen tersebut tentang isu ini.

Kini PRU13 semakin dekat, apakah janji lama ahli parlimen tersebut akan diulang semula? Pada Keris janji-janji sebegini memang menjadi makanan oleh kebanyakan ahli-ahli parlimen PKR. Masihkah anda ingat peristiwa ini? 



Baca di JawaBer6 untuk tahu siapa MP PKR yang disebut-sebut.

K7L : PKR ini parti yang lupakan bangsa sendiri?..pelik sungguh..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk