27/12/2011

Status Agama Isham Rais Apa Sebenarnya?


Terima kasih pada rakan blogger KedahKeKL yang mendedahkan perilaku songsang Tukar Tiub. Mungkin dia merasakan tindakan dia tidak salah, tetapi dia tidak sedar negara ini negara Islam!. Inikah orang yang rakyat semua mahu ikut?. Blogger Tukar Tiub ataupun pencacai PR bernama Hishamuddin Rais ini telah menunjukkan siapa dirinya yang sebenar. 

Dengan apa yang ditulis oleh dia sempena krismas ini boleh merosakkan akidah anak muda Islam yang percaya kepadanya. Bagi orang melayu yang beragama Islam dan mahasiswa khususnya, adakah orang sebegini yang mahu diikut? Yang menjadi kepala tentera Bersih tempohari! Yang mungkin menjadi calon pada PRU13! Lihat petikan entri dari blognya : 




Sekarang baru kita tahu mengapa dia tanpa segan silu mempersoalkan Ketua Agama kita iaitu Sultan di SINI.

Mengikut info yang disampaikan Mctheory :

Nabi Isa tak dilahirkan pada 25 december.. 25 december ialah hari kelahiran dewa yunani yg bernama Mithras.. Mithras tu yg disebut sebagai anak tuhan kemudian di asimilasikan ke dalam cerita yesus yg kemudian di sebut kristus..

Kita sebagai umat Islam di Malaysia hanya menyambut Maulidur Rasul iaitu hari kelahiran Nabi Muhammad S.A.W. Jangan rosakkan akidah anak bangsaku!


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Kurang ajar dia ini..menyirap darah kalau tengok muka dia!!!!!

1 ulasan:

  1. Dasar orang jahil dan tak masuk ajar . Perasan pandai. Belajar tak habis @drop out. Inilah hasilnya . Melarikan diri puluhan tahun diluar negara . Duduk lama bercampur dengan orang fasik dan kufar.

    Kalau dia sengsorang nak sesat itu pilihan engkau sendiri. tapi nak menyesatkan orang lain ....memang dasar syaitan laknatullah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk