16/12/2011

MP Biadap? Salah Siapa?



Keris terkejut juga melihat gambar daripada artikel rakan Keris iaitu Bro CTS. Tapi apabila mengetahui salah seorang yang duduk itu adalah Azmin Ali, maka Keris tersenyum sinis kerana jika berkata tentang isu moral, umum tahu tinggi mana darjat moral Azmin. Lagipun manusia sanjungan dia pun rendah moralnya.

Lihat penjelasan oleh CTS :

Tak tahulah sama ada tak tahu etika, kurang pengetahuan tentang protokol majlis atau memang dari kecil Mak Bapak tak ajar cara duduk dan adab di dalam majlis. MP Gombak, Azmin Ali dan MP Balik Pulau, Yusmadi Yusuf kelihatan duduk dan tidak berdiri ketika Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak memberi penghormatan kepada perbarisan hormat Angkatan Tentera DiRaja Malaysia, yang diadakan bersempena dengan Majlis Keberangkatan Pulang Tuanku Mizan Zainal Abidin dan Tuanku Nur Zahirah di Dataran Parlimen pagi tadi.

Kurang ajar betul!!!


Sumber : Cucu Tok Selampit


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Kalau mak sendiri pun tak hormat..apatah lagi pemimpin..dunia..dunia...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk